حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اعلام نتایج دور دوم طرح عرضه یکپارچه خودرو ساعت ۱۴ چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پیش از این درباره زمان اعلام نتایج طرح دوم یکپارچه فروش خودرو برای شما نوشته بودیم. به تازگی اطلاعات بیشتری منتشر شده و باید گفت که اعلام نتایج دور دوم طرح عرضه یکپارچه خودرو ساعت ۱۴ چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ انجام می‌شود. البته احتمال کمی تاخیر را می‌توان متصور شد.

زمان اعلام نتایج دور دوم طرح عرضه یکپارچه خودرو

همانطور که بالاتر گفتیم، امروز ظهر ساعت ۲ (همان ساعت ۱۴) باید نتایج اعلام شود. با توجه به تمایل همه کاربران به دیدن نتایج، احتمالا در ساعت اولیه اعلام نتایج، ورود به وب‌سایت easalcar.ir سخت یا شاید غیرممکن باشد. در نتیجه اگر در ورود به وب‌سایت مشکل داشتید، کمی صبر کرده و سپس دوباره امتحان کنید.

مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو

مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو

قرار است چه اطلاعاتی امروز به متقاضیان اعلام شود؟

طبیعتا به مانند طرح اول فروش یکپارچه یک بازه زمانی حدودی ۳ ماهه به متقاضیان اعلام خواهد شد. سپس شما باید صبر کنید تا خودروساز مورد نظر در آن بازه زمانی برای خودروی انتخابی شما، طرح فروش اعلام کند. سپس به عقد قرارداد با این شرکت اقدام کنید.

پس از اعلام نتایج امروز، می‌توانید مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را که بلوکه کرده بودید را برداشت نمایید.

علاوه بر بازه زمانی، در طرح دوم فروش یکپارچه شما حداکثر ۵ اولویت خودرو را انتخاب کرده بودید. طبیعتا مدل خودرویی که می‌توانسته‌اند زودتر تحویل دهند به عنوان خودروی شما اعلام خواهد شد.

پس زمان و مدل خودرو در این نتایج اعلام خواهد شد.

مدل خودروهای طرح فروش یکپارچه مرحله دوم (اردیبهشت ۱۴۰۲) مشخص شد

شما در این طرح شرکت کرده بودید؟ برای چه خودرویی؟ اگر پس از اعلام نتایج این مطلب را می‌خوانید، در صورت تمایل؛ زمان تحویل خودروی خود را در بخش کامنت‌ها به ما و دوستان خود بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)