حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 برنامه‌های گوگل را نمایش خواهد داد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

نمایشگر کاور 3.4 اینچی یکی از بزرگترین پیشرفت‌هایی خواهد بود که Galaxy Z Flip 5 آینده سامسونگ به‌ارمغان می‌آورد. علی‌رغم شکل منحصربه‌فرد و پوشه‌مانند آن، این پنل بسیار کاربردی‌تر از تمامی نمایشگرهای کاور سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ خواهد بود. حال، گفته می‌شود که سامسونگ در همکاری نزدیک با گوگل، قصد دارد برخی از برنامه‌های اختصاصی غول جستجو مانند Messages ،Google Maps و YouTube را برای نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 بهینه کند تا بتوان از آن‌ها در این پنل نیز استفاده کرد.

نمایش برنامه‌های گوگل توسط نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

این فقط برنامه‌های سامسونگ نیستند که برای صفحه نمایش کاور گوشی تاشو جدید تطبیق داده شده‌اند. شنیده شده است که برخی از برنامه‌های گوگل نیز برای این پنل بهینه خواهند شد. به‌عنوان‌مثال، یک رابط کاربری منحصربه‌فرد Google Maps برای Galaxy Z Flip 5 وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن دستگاه، مسیرها را جستجو کنید.

پیش از این گزارش‌های متعددی در مورد بسیاری از قابلیت‌های جدید نمایشگر کاور Galaxy Z Flip 5 در ماه‌های گذشته منتشر شده بود. به‌عنوان‌مثال، کیبورد سامسونگ برای این پنل تطبیق داده شده است، به این معنی که شما می‌توانید پیام‌های متنی را تایپ کنید و هنگامی‌که دستگاه تا شده است، از تبدیل صدا به متن استفاده کنید. همچنین می‌توانید کارهای دیگری مانند مرور وب و بررسی تقویم خود را انجام دهید. همچنین انتظار می‌رود بیشتر برنامه‌های سامسونگ برای نمایشگر پوششی زد فلیپ آینده بهینه شوند.

نمایش برنامه‌های گوگل توسط نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

نمایش برنامه‌های گوگل توسط نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5

گفته می‌شود که سامسونگ برای بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های گوگل برای گوشی تاشوی آینده‌اش با این شرکت همکاری کرده است. می‌توانید بدون نیاز به باز کردن دستگاه پیامک ارسال کنید، ویدیوها را تماشا کنید و مسیرها را جستجو کنید. ازآنجایی‌که این‌ها برخی از رایج‌ترین کارهایی هستند که ما با تلفن‌های خود انجام می‌دهیم، بهینه‌سازیشان برای گلکسی زد فلیپ 5 امری حیاتی است.

تعجب‌آور نیست که گوگل برنامه‌های خود را برای نمایشگر کاور Galaxy Z Flip 5 آماده کرده است. این شرکت از زمانی که اولین گوشی تاشو سامسونگ عرضه شد، برای بهینه‌سازی سیستم‌عامل اندروید و برنامه‌های گوشی‌های تاشو گلکسی با غول کره‌ای همکاری نزدیکی داشته است. پشتیبانی Google Meet از Flex Mode یکی از این نمونه‌ها است.

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 با ارائه تجربه کامل سیستم‌عامل اندروید که می‌توانید از این پنل نهایت استفاده را ببرید، فاصله زیادی دارد. مطمئناً اندازه 3.4 اینچی آن به‌اندازه کافی بزرگ نیست که از یک صفحه اصلی کامل و کشو برنامه پشتیبانی کند. بااین‌حال، خوب است ببینیم که سامسونگ با شرکای خود همکاری کرده است تا بهترین تجربه کاربری را برای کاربران ارائه کند. امیدواریم توسعه‌دهندگان بیشتری را ببینیم که بهینه‌سازی‌های مشابهی را برای برنامه‌های خود برای تلفن تاشو آینده انجام می‌دهند.

نظر شما درباره نمایش برنامه‌های گوگل توسط نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی