حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جدید اسپاتیفای “Your Offline Mix” یا میکس آفلاین شما خواهد بود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | نرم افزار

در توییت اخیر، مدیرعامل Spotify از ویژگی جدید و هیجان انگیزی به نام «میکس آفلاین شما» رونمایی کرد. هدف این افزودنی نوآورانه ایجاد تغییری در نحوه لذت بردن کاربران از موسیقی، به ویژه تمرکز بر روی لحظاتی است که دسترسی به اینترنت ممکن است محدود باشد. قابلیت جدید اسپاتیفایYour Offline Mix” یا میکس آفلاین شما می‌تواند جذاب ظاهر شود.

قابلیت جدید اسپاتیفای “Your Offline Mix”

با این ویژگی Spotify در حال برداشتن گامی جسورانه به جلو است و تضمین می‌کند که کاربران می توانند بدون توجه به اتصال آنلاین خود، یک تجربه موسیقی بی وقفه داشته باشند.

«میکس آفلاین شما» یک لیست پخش ویژه است که بهترین‌های هر دو جهان را ترکیب می‌کند: شخصی‌سازی و دسترسی آفلاین. الگوریتم‌های Spotify زمانی وارد عمل می‌شوند که عادات گوش دادن، ترجیحات موسیقی و ژانرهای مورد علاقه کاربران را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مجموعه‌ای منحصربه‌فرد متناسب با سلیقه آنها ایجاد کند.

چه در هواپیما باشید، چه در زیر زمین در مترو، یا صرفاً در منطقه ای با اتصال ضعیف، این ویژگی ظاهراً یک تجربه گوش دادن یکپارچه را ارائه می دهد.

قابلیت جدید اسپاتیفای "Your Offline Mix"

قابلیت جدید اسپاتیفای “Your Offline Mix”

این ویژگی همچنین برای افرادی که در مناطق دورافتاده یا مناطقی با اتصال اینترنت محدود هستند معنی خواهد داشت. خواه در طول سفرهای طولانی، ماجراجویی در فضای باز، یا صرفاً تمایل به قطع ارتباط با دنیای دیجیتال، “میکس آفلاین شما” برای کاربرانی ساخته شده است که می خواهند از موسیقی مورد علاقه خود صرف نظر از موقعیت مکانی خود لذت ببرند.

این حس آزادی و انعطاف‌پذیری را تقویت می‌کند، زیرا شنوندگان می‌توانند آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را بدون اتصال به اینترنت و تعقیب و گریز از طریق اینترنت، لذت ببرند.

همگام‌سازی بین دستگاه‌ها یک ویژگی جالب خواهد بود که می‌تواند در آینده با «میکس آفلاین شما» ارايه شود، جایی که کاربران لزوماً نیازی به دانلود دستی میکس آفلاین خود ندارند، در عوض فهرست‌های پخش میکس آفلاین آنها به طور خودکار بین لپ‌تاپ، تلفن و غیره همگام‌سازی می‌شوند.

نظر شما چیست؟ از اسپاتیفای استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)