حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید کارتریج  HP

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر قصد سفارش کارتریج hp جدید برای پرینتر خود دارید پیشنهاد می شود که در همین ابتدای کار اگر مایل بودید به وب سایت ایران کالا پرینتر مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش کنید.

اگر می خواهید برای دستگاه چاپگر یا پرینتر خود کارتریج مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنید و یا این که قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه چاپگر ها و انواع آن ها بالا ببرید، صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله برای افرادی که می خواهند اطلاعات خود را بالا ببرند، اجزای مختلف یک دستگاه چاپگر معرفی خواهد شد و سپس به انواع چاپگر ها یا پرینتر ها می پردازیم که موضوعی بسیار جذاب است. در در نهایت به شما فروشگاه اینترنتی پرینتر ( ایران کالا پرینتر ) معرفی خواهد شد چر اکه این فروشگاه در زمینه فروش کارتریج hp و دیگر کارتریج ها و خلاصه تمامی اجزای پرینتر ها تجربه ای به طول ۲ دهه دارد و قادر بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

انواع پرینتر ها

تا به امروز صنعت چاپ پیشرفت های زیادی کرده است که می توان این صنعت را جز صنایع با پیشرفت بسیار سریع قرار داد. پرینتر های مختلفی طی چند دهه اخیر طراحی و به بازار عرضه شده اند که عبارت اند از:

چاپگر جوهر افشان، چاپگر لیزری، چاپگر سوزنی، حرارتی. که در ادامه به هر کدام از آن ها به طور مفصل خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

چاپگر جوهر افشان:

این چاپگر ها از باکیفیت ترین و پرکاربردترین انواع چاپگر ها هستند، این چاپگر ها با روزنه های بسیار ریزی که در آن ها تعبیه شده قطرات بسیار کوچک جوهر را در رنگ های مختلف روی کاغذ می پاشند و بدین شکل در نهایت تصویر دلخواه روی کاغذ نقش می بندد. این پرینتر ها برای چاپ عکس ها و تصاویر بسیار مناسب هستند و دقت بالایی دارند اما در مورد نحوه نگهداری باید این را در نظر داشته باشید که روزنه هایی که در بالا به آن ها اشاره شد نباید خشک شوند وگرنه روی کیفیت نهایی چاپگر تاثیر منفی دارد. اگر قصد سفارش کارتریج hp جدید برای چاپگرتان دارید به شما پیشنهاد می دهیم که به فروشگاه اینترنتی ایران کالا پرینتر مراجعه کنید چرا که علاوه بر فروش کارتریج بقیه محصولات را هم به صورت اورجینال تهیه و عرضه می کنند.

 چاپگر لیزری:

این چاپگر ها با استفاده از لیزر جوهر را روی کاغذ حک می کنند و در دو نوع سیاه و سفید و رنگی در بازار موجود هستند ولی استفاده از نوع رنگی آن ها پیشنهاد نمی شود چرا که هزینه تعویض کارتریج در آن ها نسبتا بالاست.

 چاپگر های سوزنی:

این چاپگر ها همان طور که از نامشان پیداست، یا استفاده از روش ضربه زدن سوزن ها به یک صفحه جوهری و سپس ضربه زدن به صفحه خام باعث نقش بستن تصویر نهایی روی کاغذ می شوند اما همانطور که انتظار می رود این چاپگر ها صدای زیادی تولید می کنند و همچنین دقت زیادی ندارند بنابراین استفاده از آن ها در ادارات تنها به چند مورد از جمله چاپ چک و فاکتور های رسمی چند صفحه ای و چاپ نسخه محدود شده و کاربرد چندانی ندارند. ولی لازم بذکر است که این چاپگر ها قیمت به نسبت پایین تری نسبت به سایر چاپگر ها دارند. برای سفارش کارتریج hp جدید بهتر است که با چند مدل از پرینتر آشنا شوید که درک کردن مفاهیم بعدی برایتان راحت تر باشد.

چاپگر های حرارتی:

شما می توانید برای سفارش کارتریج hp جدید به قسمت محصولات فروشگاه اینترنتی ایران کالا پرینتر سربزنید. از آن جایی که این چاپگر ها سرعت زیاد و هزینه چاپ کمی دارند برای چاپ متن روی فیش ها و فاکتور ها مورد استفاده قرار می گیرند و طرز کار این چاپگر بدین شکل است که با حرارت دادن روی کاغذ های مخصوص این کار، یا ریبون ها متن مورد نظر را رویشان چاپ می کنند.

قطعات موجود در پرینتر ها

اگر قصد سفارش قیمت کارتریج hp رنگی جدید برای پرینتر دفترتان را دارید باید ابتدا با قطعات بکار رفته در پرینتر آشنایی لازم را پیدا کنید. قطعات زیادی در یک چاپگر قرار داده می شود که بتواند عمل چاپ را با کیفیت بالا انجام دهد. این قطعات عبارت اند از: درام، کارتریج، فیوزینگ، فوم رولر، مگنت رولر، و … که در ادامه به توضیح درباره مهم ترین های آن ها خواهیم پرداخت.

درام

درام قطعه اصلی در پرینتر های لیزری است. این قطعه وظیفه دارد که محتوا و متن را از پرینتر لیزری به کاغذ انتقال دهد. درام با گرفتن بار مغناطیسی و انتقال دادن پودر تونر روی کاغذ، وظیفه اش را به پایان می رساند. اگر نتیجه کار دارای خط های اضافی بود می تواند مشکل از دارم باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. اغلب بعد از هر ۳ مرتبه شارژ کردن کارتیج دستگاه باید درام تعویض شود.

کارتریج

این قطعه وظیفه دارد که تونر یا جوهری که برای عمل چاپ نیاز است را نگهداری کند. کارتریج ها دارای دو مدل فول و استارتر هستند. کارتریج های استارتر بدلیل آن که روی چاپگر عرضه می شوند از کیفیت خوبی برخوردارند اما ظرفیت آن ها کاملا پر نشده و حدود 40 درصد ظرفیت آن پر شده است و این بدان دلیل است که این کارتریج بصورت اشانتیون روی دستگاه می آید. حالا دیگر با کارتریج آشنا شدید و می توانید تا حدودی خودتان به سوال سفارش کارتریج hp جدید را از کجا انجام دهم؟ پاسخ دهید.

فیوزینگ

زمانی که پودر تونر روی کاغذ قرار می گیرد نیاز دارد که با قرار گرفتن در معرض حرارت، روی کاغذ حک شود. فیوزینگ های قدیمی بصورت یک لامپ بودند که با حرارت دادن عمل پختن کاغذ را انجام میدادند اما امروزه بجای لامپ از یک المنت برای حرارت دادن روی کاغذ استفاده می شود که کاربری آسانتر و بهتری نسبت به لامپ دارد. فیوزینگ آخرین مبحث پیش نیاز برای پاسخ به سوال سفارش کارتریج hp جدید را از کجا انجام دهم؟ بود. در بند آخر به سوالتان پاسخ داده خواهد شد.

سخن آخر

فروشگاه اینترنتی پرینتر (ایران کالا پرینتر) با داشتن سابقه بیش از ۲۰ سال توانسته جایگاه خود را در میان دیگر ارائه دهندگاه خدمات اداری که خدماتی مانند تعمیر و تامین قطعات چاپگر ها انجام می دهند پیدا کند و به یکی از بهترین عرضه کنندگان قطعات برای چاپگر ها تبدیل شده است.

برای سفارش کارتریج hp جدید می توانید به همین فروشگاه یعنی فروشگاه ایران کالا پرینتر مراجعه کنید چرا که این فروشگاه علاوه بر فروش کارتریج hp این توانایی را دارد که باقی قطعات مصرفی چاپگر را به صورت غیر حضوری و با عنوان فروشگاه اینترنتی پرینتر به فروش برساند. پس هرچه سریعتر دست به کار شوید و ثبت سفارش کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات