حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست اپل Vision Pro میزبان مایکروسافت آفیس خواهد بود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل به‌تازگی هدست Vision Pro خود را با قیمت 3499 دلار معرفی کرده است و مایکروسافت آماده است تا برنامه‌های آفیس شامل Word ،Excel و Teams خود را به پلتفرم جدید اپل بیاورد.

ارائه مایکروسافت آفیس برای هدست اپل Vision Pro

اپل در رویداد WWDC 2023، به‌طور مختصر نرم‌افزارهای مایکروسافت Word ،Excel و Teams را که در داخل هدست ویژن پرو اجرا می‌شوند، با یک رابط کاربری که با چشمان شما قابل کنترل است، نشان داد. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت از یک رابط ساده‌شده مشابهی استفاده می‌کند که در نسخه‌های فعلی وب اکسل و ورد موجود است.

درحالی‌که اپل چیز زیادی از رابط Teams را نشان نداد، اما فاش کرد که مایکروسافت از شخصیت‌های سه‌بعدی در این برنامه پشتیبانی خواهد کرد. این پرسونای دیجیتالی با استفاده از تکنیک‌های یادگیری ماشینی ساخته شده‌اند تا چهره شما را به‌صورت مجازی بازسازی کنند. Zoom و Webex نیز از این شخصیت‌های سه‌بعدی در هدست اپل ویژن پرو پشتیبانی خواهند کرد.

ارائه مایکروسافت آفیس برای هدست اپل Vision Pro

ارائه مایکروسافت آفیس برای هدست اپل Vision Pro

درکنار پشتیبانی مایکروسافت از Apple Vision Pro، برنامه‌های Unity نیز به‌صورت بومی روی هدست اجرا می‌شوند. این بدان معناست که پس از عرضه این هدست در اوایل سال آینده، بازی‌های زیادی را در هدست جدید AR اپل مشاهده خواهیم کرد. Adobe همچنین Lightroom را به Apple Vision Pro می‌آورد تا بتوانید برنامه ویرایش عکس را فقط با چشم و دست خود کنترل کنید.

تعجب‌آور نیست که ببینیم مایکروسافت به‌سرعت از تلاش‌های AR اپل پشتیبانی می‌کند، حتی پس از اینکه سال‌ها سعی کرد با هدست هولولنز خود، واقعیت افزوده را تبدیل به یک رویه لازم کند. این غول نرم‌افزاری سابقه درخشانی در آوردن آفیس به جدیدترین محصولات سخت‌افزاری اپل دارد، ازجمله انتشار آن‌ها برای مک‌هایی با چیپست M1 که نسل اول تراشه‌های سفارشی اپل محسوب می‌شدند. مایکروسافت همچنین با متا همکاری نزدیکی داشته است تا Teams ،Office ،Windows و Xbox را به هدست‌های Quest VR این شرکت بیاورد.

نظر شما درباره ارائه مایکروسافت Office برای هدست اپل Vision Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی