حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل استارت آپ واقعیت افزوده Mira به‌عنوان توسعه‌دهنده نینتندو را تصاحب کرد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، واقعیت افزوده (AR)

درست یک روز پس از اینکه اپل هدست Vision Pro خود را معرفی کرد، The Verge گزارش داد که اپل استارت آپ هدست واقعیت افزوده Mira را خریداری کرده است؛ شرکتی که بیشتربه‌دلیل ارائه هدست‌های مورداستفاده در سواری Mario Kart واقع در Super Nintendo World استودیوی ژاپن و هالیوود شناخته شده است.

تصاحب استارت آپ واقعیت افزوده Mira توسط اپل

The Verge می‌گوید که بن تافت، مدیرعامل Mira، عکسی خصوصی در اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته است که تعدادی از نشان‌های کارمندان اپل را نشان می‌دهد: «برای فصل بعدی میرا، در اپل هیجان‌زده هستم :). سفر 7 ساله از اتاق خوابگاه تا خرید.» همچنین تاکنون، حداقل 11 کارمند Mira به اپل پیوسته‌اند.

علاوه‌بر شراکت سواری Mario Kart، میرا در قراردادهای نظامی نیز مشارکت داشته و هدست‌های خود را برای استفاده در تنظیمات تولید و استخراج تبلیغ کرده است. اما بعید به‌نظر می‌رسد که بیشتر این تلاش‌ها تحت مالکیت اپل ادامه یابد.

تصاحب استارت آپ واقعیت افزوده Mira توسط اپل

تصاحب استارت آپ واقعیت افزوده Mira توسط اپل

واضح است که اپل قبلاً تخصص قابل‌توجهی در واقعیت افزوده و مجازی ایجاد کرده است، بنابراین دقیقاً مشخص نیست که چرا Mira را خریداری کرده، اما این موضوع احتمالاً به ادامه تقویت استعدادهای خود در این زمینه یا شاید حقوق مالکیت معنوی مربوط می‌شود.

Mira پیش از این دستگاهی را که Prism Pro نامیده می‌شد، تولید کرده است که یک محصول سخت‌افزاری برای ارائه چیزهایی مانند دستورالعمل‌های تجهیزات ازطریق نمایشگر هدست برای دسترسی آسان بوده است.

یکی دیگر از قراردادهای بزرگ Mira با Nintendo World است که از هدست‌های خود برای سواری Mario Kart در پارک‌های موضوعی خود در ژاپن و استودیو یونیورسال لس آنجلس استفاده می‌کند. هدست Mira شخصیت‌ها و آیتم‌های مجازی بازی را نمایش می‌دهد تا با پیشروی در آن، لذت سواری را افزایش دهد.

نظر شما درباره تصاحب استارت آپ واقعیت افزوده میرا توسط اپل درست پس از رونمایی این شرکت از هدست ویژن پرو خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی