حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل تار شدن دوربین سامسونگ گلکسی S23 و S23 Plus با آپدیت نرم‌افزاری برطرف خواهد شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

سامسونگ اخیرا تایید کرده که مشکل تاری دوربین را که توسط برخی از کاربران گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس تجربه شده است، برطرف خواهد کرد. از زمانی که این محصولات عرضه شدند، کاربران گزارش کرده‌اند که مشکلی در تار شدن در قسمت‌های خاصی از تصاویر گرفته‌شده با دوربین اصلی وجود دارد که اغلب به عنوان مشکل «banana blur» از آن یاد می‌شود.

مشکل تار شدن دوربین سامسونگ گلکسی S23

به گفته سامسونگ، علت این مشکل بازتر بودن دیافراگم دوربین اصلی است. این شرکت توضیح داد که دیافراگم باز که برای عکاسی در نور کم مفید است، می‌تواند منجر به فوکوس انتخابی قابل توجهی شود و پس‌زمینه را در عکس‌های با سوژه نزدیک تار نشان دهد.

با این حال، مهندسان سامسونگ فعالانه در حال کار بر روی یک راه حل هستند و انتظار می رود یک به روز رسانی نرم افزاری آتی این مشکل را کاهش دهد.

در این بین سامسونگ پیشنهاداتی را برای به حداقل رساندن این مشکل ارائه کرده است. به کاربران توصیه می شود در صورتی که سوژه تقریباً در 30 سانتی متر از لنز دوربین فاصله دارد، یک قدم به عقب بروند. علاوه بر این، نگه داشتن گوشی به صورت عمودی به جای افقی یا مایل، توصیه می شود.

شایان ذکر است که مدتی طول کشید تا سامسونگ این مشکل را برطرف کند و هنوز مشخص نیست که آیا به دلیل ماهیت فیزیکی بودن مشکل، می توان آن را به طور کامل حل کرد یا خیر.

شما گلکسی اس ۲۳ دارید؟ این مشکل را تجربه کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)