حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ برای معرفی نسل پنجم گوشی‌های تاشو خود به خانه بازمی‌گردد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اواخر فرودین ۱۴۰۲ برای شما نوشتیم که احتمال رونمایی زودهنگام سری Galaxy Z 5 سامسونگ اوایل مرداد ۱۴۰۲ و در کره‌جنوبی وجود دارد. بخش اول این شایعه دو هفته پیش تایید شد و دیدیم که احتمالا تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 سامسونگ برای 4 مرداد 1402 تنظیم شده است. بخش دوم آن نیز در گزارش جدیدی تایید می‌شود. گفته شده که سامسونگ برای معرفی نسل پنجم گوشی‌های تاشو خود به خانه بازمی‌گردد.

محل رونمایی از نسل پنجم گوشی‌های تاشو سامسونگ

این تاییدیه از سوی لی‌یونگ‌هی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ DX ارائه است. لی‌یونگ‌هی گفت که رویداد Galaxy Unpacked در سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. وی در پاسخ به سوالی درباره دلیل میزبانی رویداد مذکور در کره جنوبی، گفت:

“زیرا کره معنادار و مهم است.”

لی‌یونگ‌هی نه تاریخ و نه محل دقیق برگزاری رویداد Galaxy Unpacked را تایید نکرد، اما برخی شایعات ادعا می‌کنند که این رویداد در ۴ مرداد و در COEX بخش Gangnam-Gu سئول برگزار می‌شود.

انتظار می رود سامسونگ در این رویداد Unpacked از گوشی های تاشو گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به همراه سری Galaxy Watch 6 رونمایی کند. همچنین ممکن است شاهد رونمایی این شرکت کره‌ای از هدست واقعیت ترکیبی (MR) خود در این رویداد باشیم، اما اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

شما منتظر گلکسی آنپکد جدید سامسونگ هستید؟ فکر می‌کنید کدام دستگاه برای‌تان جذاب‌تر خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)