حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناتینگ فون ۲ با سه سال آپدیت اساسی اندروید عرضه خواهد شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

یکی از مواردی که به لطف تلاش‌های سامسونگ، در اکوسیستم اندروید برجسته شده است را می‌توان تعهد آپدیت یک محصول دانست. شاید عجیب باشد اما این برند کره‌ای برای تعداد قابل توجهی محصول خود، تعهد آپدیت بیشتری نسبت به گوگل ارائه می‌کند. گوگلی که خودش اندروید را توسعه می‌دهد! برند نوظهور Nothing این موضوع را به خوبی درک کرده و به نظر می‌رسد که دومین موبایل آن در این بخش پیشرفت خواهد کرد. در جدیدترین گزارش‌ها می‌شنویم که ناتینگ فون ۲ با سه سال آپدیت اساسی اندروید عرضه خواهد شد.

ناتینگ فون ۲

چند هفته پیش بود که کارل پی یعنی بنیانگذار Nothing تایید کرد که Phone (2) این شرکت اوایل تابستان ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد. وی همچنین رسما عنوان کرده بود که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند.

او به تازگی گفته است که باتری ناتینگ فون ۲ نسبت به نسل قبلی خود بزرگ‌تر خواهد بود. این دستگاه جدید دارای باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت بزرگتر از ناتینگ فون ۱ است.

به تازگی این شرکت ۲ موضوع را به صورت رسمی تایید کرده است. موضوعی که از نظر ما اهمیت بیشتری دارد، تعهد آپدیت Nothing Phone 2 است. این برند تایید کرده که ۳ سال آپدیت اساسی اندروید برای این دستگاه ارائه می‌شود. همچنین ۴ سال آپدیت امنیتی نیز برای آن موجود خواهد بود.

این به سازگاری بیشتر با محیط زیست کمک خواهد کرد، چرا که حداقل از نظر امنیت دریافت آپدیت‌های جدید می‌تواند خیال کاربر را راحت کرده و نیاز آن به ارتقا دستگاه را کاهش دهد.

درباره محیط زیست صحبت شد و باید بدانید که Phone (2) دارای ردپای کربن 53.45 کیلوگرم خواهد بود که بیش از ۵ کیلوگرم کمتر از Phone (1) است. این برند جوان همچنین گفت که محصول جدیدش نسبت به نسل قبلی تا ۳ برابر بیشتر از از قطعات بازیافتی یا زیستی استفاده می کند. همچنین بسته‌بندی فروش آن بدون پلاستیک است.

استفاده از منابع بازیافت شده در ناتینگ فون ۲

استفاده از منابع بازیافت شده در ناتینگ فون ۲

موضوع بعدی به نمایشگر می‌پردازد. صفحه نمایش Nothing Phone (2) حدود 0.15 اینچ بزرگتر از صفحه نمایش نسل قبلی‌ش خواهد بود. این یعنی ما با یک اندازه کاملا مرسوم ۶.۷ اینچی در دنیای اندروید، روبه‌رو خواهیم بود. هنوز درباره رزلوشن آن صحبتی نشده اما حدس استفاده از رزلوشن +FHD می‌تواند کم خطا باشد.

نظر شما چیست؟ محصول جدید ناتینگ برای شما می‌تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)