حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین ایرپاد اپل را بشناسید

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید یک هندزفری بلوتوثی حرفه‌ای هستید، قطعا محصولات اپل می‌توانند انتخابی مناسب برای شما باشند. در حال حاضر، چندین مدل مختلف از هندزفری های اپل در بازار به فروش می‌رسد که هر کسی متناسب با بودجه خود می‌تواند سراغ یکی از آن‌ها برود؛ اما کدام مدل، بهترین ایرپاد اپل محسوب می‌شود؟

بهترین ایرپاد اپل کدام است؟

تقریبا تمام محصولات اپل از بهترین های بازار هستند و همین مسئله، انتخاب دستگاه بهتر را دشوار می‌کند. طی سال‌های مختلف، اپل مدل‌های متنوعی از محصولات خود را با امکانات متفاوت راهی بازار کرده است و خوشبختانه، کیفیت آن‌ها روز‌به‌روز هم بهتر شده است. اما کدام‌یک از هندزفری های بلوتوثی این شرکت بیش از همه می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند؟ بهترین ایرپاد اپل کدام است و محصولات مختلف این شرکت، چه ویژگی‌هایی دارند؟ پاسخ این سوالات را در ادامه خواهیم داد.

ایرپاد پرو 2

بهترین ایرپاد اپل

بی‌شک AirPods Pro 2 را می‌توان به عنوان بهترین ایرپاد اپل معرفی کرد. این هندزفری بلوتوثی که سال 2022 شاهد رونمایی آن بودیم، به جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های اپل مجهز شده و تجربه‌ای فوق‌العاده از گوش کردن به موسیقی را برای کاربران رقم می‌زند. در کنار طراحی ارگونومی، سیستم حذف نویز فعال پیشرفته برای هدفون و میکروفون را می‌توان مهم‌ترین ویژگی این هندزفری دانست.

ایرپاد پرو ۲ به یک باتری قدرتمند با امکان پخش مجموعا 30 ساعت موسیقی (با در نظر گرفتن ظرفیت محفظه شارژ) مجهز شده است. این هندزفری که بهترین ایرپاد 2022 اپل نیز هست، به واسطه استاندارد IPX4 در برابر آب و رطوبت، مقاومت بسیار خوبی دارد و سیستم کنترل لمسی پیشرفته، کار کردن با آن را بسیار آسان می‌کند. برای شارژ این هدفون می‌توان از کابل لایتنینگ یا شارژرهای وایرلس استفاده کرد.

روی این هندزفری، تراشه H2 با عملکرد بهینه‌شده نسبت به قبل را می‌توان مشاهده کرد که انجام سریع‌تر و بهتر کارها را امکان‌پذیر می‌کند. اپل همچنین از تراشه U1 برای کیس همراه نیز استفاده کرده است تا شارژ دستگاه، آسان‌تر و ساده‌تر شود. خریداران ایرپاد پرو 2021 همچنین از بلوتوث نسخه 5.3 بهره‌مند می‌شوند تا اتصالی سریع و پایدار میان هدفون و گوشی ایجاد شود.

ایرپاد 3

یکی دیگر از بهترین ایرپاد ها در سبد محصولات اپل، AirPods 3 که سال 2021 در اختیار کاربران قرار گرفت. این هدفون که پیشرفته‌ترین مدل از سری رده‌پایین‌های اپل به حساب می‌آید، ظاهری ساده و در عین حال، کاملا مهندسی دارد که مانع از خستگی گوش در استفاده طولانی‌مدت می‌شود. اندازه ساقه‌ها در این مدل، در مقایسه با نسل‌های قبلی، کمی کوتاه‌تر بوده و از یک حسگر لمسی پیشرفته به نام Force Sensor بر روی آن استفاده شده است تا کاربران بتوانند با لمس دستگاه به شکل‌های مختلف، کنترل کاملی روی موسیقی و مکالمه‌ها داشته باشند.

اگرچه قیمت ایرپاد ۳ در مقایسه با سری Pro به‌مراتب کمتر است، ولی این مسئله به معنی ضعف در عملکرد دستگاه نبوده و کاربران همچنان می‌توانند از شنیدن موسیقی با صدایی بسیار عالی لذت ببرند؛ بهره‌مندی از تراشه H1، یکی از اثرگذارترین موارد روی عملکرد بهتر ایرپاد 3 است. این هندزفری با یک بار شارژ تا 6 ساعت برای پخش موسیقی در خدمت شما خواهد بود.

ایرپاد پرو

نسل اول از سری AirPods Pro که اکتبر 2019 از راه رسید، از همان لحظه اول توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. این هندزفری به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز شده و به واسطه استاندارد IPX4، مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت، آب و عرق دارد. اپل از سیستم کنترل لمسی برای مدیریت موسیقی، مکالمه و انجام کارهای دیگر مانند فراخوانی دستیار مجازی سیری استفاده کرده است تا کار کردن با این هندزفری، بسیار لذت‌بخش باشد. کاربران همچنین با میکروفون دوگانه beamforming، نیازی به نگرانی در مورد کیفیت مکالمه و انتقال صدای خود به مخاطبان نخواهند داشت.

باتری قوی، یکی دیگر از برجسته‌ترین ویژگی‌های ایرپاد پرو بود که از همان اول مورد توجه قرار گرفت. کاربران با فقط 5 دقیقه شارژ این هندزفری می‌توانستند تا 60 دقیقه از آن استفاده کنند. اپل همچنین قابلیت حذف نویز فعال را هم برای این هندزفری در نظر گرفته است که با فعال کردن آن، نویز محیط به صورت کامل حذف شده و می‌توان بیشترین لذت را از گوش کردن به موسیقی برد.

ایرپاد 2

بهترین ایرپاد 2022

یکی از پرفروش‌ترین و البته بهترین ایرپاد ها که توانست جای پای اپل در بازار هندزفری های بلوتوثی را حسابی محکم کند، AirPods 2 بود. این هندزفری که سال 2019 رونمایی شد، به تراشه H1 اپل مجهز شده است و امکانات خوبی مانند بلوتوث نسخه 5.0 و پشتیبانی از دستیار صوتی سیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. بازدهی باتری این هندزفری شاید در مقایسه با مدل‌های جدیدتر کمی پایین باشد، ولی همچنان عملکردی قابل ستایش دارد؛ برای مثال، با فقط 15 دقیقه شارژ به کاربران اجازه می‌دهد تا 2 ساعت با هندزفری خود مکالمه کنند.

مناسب‌تر بودن قیمت این هندزفری در مقایسه با محصولاتی که توسط برندهای دیگر به فروش می‌رسند، مهم‌ترین ویژگی ایرپاد 2 است. یکی از مهم‌ترین دلایل آن، فقدان قابلیت حذف نویز فعال یا ANC است؛ ویژگی خوبی که البته می‌تواند برای بسیاری از افراد مهم نباشد، چرا که این دستگاه، همچنان می‌تواند انواع موسیقی را با بالاترین کیفیت ممکن پخش کند. در صورتی که برای مکالمه نیاز به یک هندزفری باکیفیت دارید هم می‌توانید به سراغ همین محصول بروید.

سخن پایانی

اگرچه ما در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین ایرپاد را معرفی کنیم، اما نباید فراموش کنید که هندزفری‌های بلوتوثی تولیدشده توسط این برند، از برترین‌های بازار هستند و حتی نسخه‌های قدیمی‌تر آن می‌توانند با محصولات برندهای جدیدتر نیز رقابت کنند. با این حال، اگر به دنبال حرفه‌ای‌ترین مدل هستید و می‌خواهید از تازه‌ترین امکانات اپل استفاده کنید، احتمالا گزینه‌ای بهتر از ایرپاد پرو ۲ را پیدا نخواهید کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات