حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر Earbuds X5 با ۲۷ ساعت عمر باتری رسما معرفی شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، لوازم جانبی

امروز با هم دیدیم که گوشی‌های جدید آنر به نام‌های Honor 90 Pro و Honor 90 رسما معرفی شدند. در کنار این موبایل‌ها، آنر Earbuds X5 نیز با ۲۷ ساعت عمر باتری رسما معرفی شد.

آنر Earbuds X5

ایربادز اقتصادی Honor Earbuds X5 به نوعی مشابه Oppo Enco R2 است که اخیراً عرضه شد. به عبارت دیگر، این محصول تنها دارای ویژگی‌های اولیه است و ANC یا حذف نویز فعال ندارد.

طراحی آنر Earbuds X5 را Open Air یا گوش-باز می‌نامند. به این معنی که وقتی درون گوش هستند هنوز صدای محیطی هم با درصد خوبی به گوش شما می‌رسد. قاب شارژ شبیه یک سنگ صیقلی است، در حالی که گوشی‌های هندزفری با ساقه بلند بیرونی شبیه ایرپادهای اپل هستند.

گوشی‌های دارای درایورهای ۱۳.۴ میلی متری هستند و از طریق بلوتوث متصل می‌شوند. آن‌ها از اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کنند و بنابراین، می‌توانند همزمان به دو دستگاه متصل نموده و بین آنها سوئیچ کنند.

این ایربادز را می توان به شکل راحت‌تر با گوشی های هوشمند Honor جفت کرد. آنها با نرم‌افزار Honor AI Space مدیریت می‌شوند.

با استفاده از این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند اکولایزر و گزینه‌های دیگر را تغییر دهند. حتی می‌توانید ایربادزها را از طریق این برنامه پیدا کنند.

این ایربادزها از کنترل‌های لمسی و ENC (حذف نویز محیطی) برای تماس پشتیبانی می کنند. عمر باتری این ایربادز با استفاده از قاب شارژر تا ۲۷ ساعت عنوان می‌شود. متاسفانه درباره عمر باتری ایربادزها در یک بار شارژ صحبتی نشده است.

قیمت آنر ایربادز ایکس ۵

این ایربادز آنر در رنگ‌های سفید و صورتی مرجانی عرضه می‌شود و قیمت آن معادل ۴۰ دلار است.

در حال حاضر مشخص نیست که Honor Earbuds X5 چه زمانی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما درباره ایربادز اقتصادی جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)