حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک طراحی شیائومی 13T Pro لو رفت

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی هنوز Redmi K60 Ultra را برای بازار چین معرفی نکرده است اما زمانی که معرفی کند، در نهایت به عنوان Xiaomi 13T Pro به بازارهای دیگر راه پیدا خواهد کرد. اگر درباره این دستگاه کنجکاو هستید، باید بگویم که شماتیک طراحی شیائومی 13T Pro لو رفته است.

طراحی شیائومی 13T Pro

خانواده ردمی K60 با نام‌های مختلفی ری‌برند شده و به بازار جهانی رسیدند. حالا مدل اولترا آن قرار است با برند شیائومی به بازار جهانی برسد.

به تازگی نگاهی اجمالی به طراحی ردمی K60 Ultra یا همان شیائومی 13T Pro منتشر شده است. این یک شماتیک بسیار ساده محسوب می‌شود که تصور کلی از طراحی دستگاه را به ما می‌دهد.

طراحی احتمالی شیائومی 13T Pro

طراحی احتمالی شیائومی 13T Pro

بر اساس این شماتیک باید گفت که نمای جلوی Xiaomi 13T Pro با حاشیه‌های نازک و یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی به تصویر کشیده شده است. طراحی قاب پشتی یک ماژول دوربین مربعی شکل با دو دایره بزرگ برای دوربین‌های اصلی‌تر و یک دوربین سوم با دایره کوچکتر را نشان می‌دهد.

در حالی که به راحتی می‌توان گفت دوربین سوم یک دوربین ماکرو می‌تواند باشد اما درباره مشخصات ۲ دوربین دیگر اطلاعی در دست نیست.

تشخیص صحیح طراحی کلی دستگاه از روی شماتیک کمی سخت است، اما لبه‌های دستگاه صاف به نظر می‌رسند و پشت آن نیز صاف است. این طراحی کمی یادآور آیفون‌های فعلی محسوب می‌شود.

طبق گزارشی که پیش از این منتشر شد، این دستگاه باید با تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9200 تجهیز شود. در بخش نمایشگر شاید یک پنل OLED در اندازه 6.7 اینچی با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز ارائه دهد. یک باتری بزرگ و شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز محتمل به نظر می‌رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی ۱۳ تی پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات