حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite با نمایشگر 1.83 اینچی معرفی شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، ساعت هوشمند، شیائومی

همین ماه گذشته بود که ساعت هوشمندی از سوی ردمی پس از دریافت گواهینامه SIRIM، توسط IMDA تأیید شد. حال، همان‌طور که در وب‌سایت Xiaomi Mall فهرست شده است، به‌نظر می‌رسد ردمی به‌عنوان زیرمجموعه شیائومی از این ساعت هوشمند جدید با نام Redmi Watch 3 Lite به‌همراه نمایشگر مربعی 1.83 اینچی رونمایی کرده است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite

Redmi Watch 3 Lite یا با نام دیگر آن، Watch 3 Youth Edition، دارای صفحه‌نمایش 1.83 اینچی AMOLED است که کمی بزرگتر از Redmi Watch 3 استاندارد می‌باشد که در ماه مارس برای بازار جهانی عرضه شد. به‌عنوان یادآوری، Watch 3 دارای صفحه‌نمایش 1.75 اینچی AMOLED است.

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Lite

Redmi Watch 3 Lite با پشتیبانی از تماس‌های بلوتوثی، نظارت‌بر اکسیژن خون 24 ساعته، پایش ضربان قلب، پایش خواب و بیش از 100 حالت ورزشی و عملکردهای سلامت زنان ارائه می‌شود. در بخش نرم‌افزاری، Watch 3 Lite جدید همچنین از بیش از 200 واچ‌فیس سفارشی پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌بر این، ساعت هوشمند جدید ردمی با گواهی 5ATM تا عمق 50 متری مقاومت در برابر نفوذ آب از خود نشان داده و از اپلیکیشن‌های وی چت و پرداخت آفلاین Alipay نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران همچنین در استفاده معمولی تا 12 روز عمر باتری دارند، اما با استفاده زیاد، این ساعت می‌تواند تا 8 روز در صورت شارژ کامل دوام بیاورد.

Redmi Watch 3 Lite درحال‌حاضر برای پیش‌فروش در چین آماده است، اما جزئیات قیمت آن هنوز مشخص نیست. انتظار می‌رود شیائومی قیمت و زمان دسترسی این اسمارت واچ را به‌زودی اعلام کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی