حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی بوک ۲۰۲۳ ۱۴ هفته آینده با قیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار معرفی خواهد شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، لپ‌تاپ

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی، در حال آماده شدن برای رونمایی از لپ تاپ جدید خود در کشور چین است. گفته می‌شود که نوت بوک جدید این برند، هفته آینده با قیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار معرفی می‌شود. این دستگاه، ردمی بوک ۲۰۲۳ ۱۴ نام دارد.

ردمی بوک ۲۰۲۳ ۱۴ یکم خرداد ماه معرفی خواهد شد

لپ تاپ Redmi Book 14 2023 قرار است در تاریخ ۲۲ می (یکم خرداد ماه) در چین معرفی شود. قیمت این محصول حدود ۴,۰۰۰ ین (۵۷۵ دلار) خواهد بود. این دستگاه از پردازنده های ۴۵ واتی نسل سیزدهم سری H اینتل بهره می برد. در این دستگاه رم های LPDDR5 و حافظه SSD PCIe 4.0 به کار گرفته خواهد شد. این لپ تاپ دارای دو اسلات خالی M.2 است تا کاربران  بتوانند فضای ذخیره سازی را تا ۳ ترابایت افزایش دهند. گفته می‌شود که ردمی بوک ۱۴ ۲۰۲۳ به سیستم خنک کننده قدرتمندی مجهز می‌شود. استفاده از سیستم خنک کننده ای قدرتمند، در این رنج قیمت بسیار نادر است. این دستگاه از دو فن برخوردار خواهد بود.

Redmi Book 14 2023

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، نوت بوک Redmi Book 14 2023 دارای گواهینامه Evo اینتل خواهد بود. این بدان معناست که جدیدترین لپ تاپ ردمی علیرغم قدرتمند بودن، نازک و سبک است. با توجه به آنکه قیمت این محصول کمتر از ۶۰۰ دلار است؛ Redmi Book 14 2023 می‌تواند به گزینه ای جذاب برای بسیاری از کاربران تبدیل شود. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در روز های آینده، تیزر و پوستر های جدیدی از این دستگاه منتشر شود. انتظار می‌رود که ردمی در چند روز آینده، اطلاعاتی را درباره این لپ تاپ منتشر کند. احتمالا ردمی بسیاری از اطلاعات را به اشتراک خواهد گذاشت. زیرا Redmi Book 14 2023 در دوشنبه هفته آینده معرفی می‌ شود.

لپ‌تاپ ردمی بوک 15 با برچسب قیمت 550 دلاری در مالزی معرفی شد

نظر شما درباره این لپ تاپ آینده ردمی چیست؟ آیا Redmi Book 14 2023 ارزش خرید بالایی دارد؟ در رنج قیمتی ۵۰۰-۶۰۰ دلار، نوت بوک بهتری را می‌شناسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی