حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی سری اوپو Reno 10 مشخص شد: 3 خرداد 1402

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو درحال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری Reno خود است و اکنون این شرکت تاریخ رونمایی رسمی از این خانواده را تأیید کرده است. بدین‌ترتیب، گوشی‌های هوشمند سری اوپو Reno 10 در سه عضو شامل استاندارد، پرو و پرو پلاس در تاریخ 24 می/3 خرداد به‌طور رسمی در بازار چین معرفی خواهند شد. همچنین پوستر رسمی هر سه مدل این سری به‌همراه نمایش کاملی از طراحی آن‌ها نیز منتشر شده است.

تاریخ معرفی سری اوپو Reno 10

فروشگاه آنلاین Oppo پیش از این لیست مشخصات و رندرهایی را منتشر کرده بود که به‌منظور فروش گوشی‌های جدید درنظر گرفته شده است و نشان می‌دهد که مدل‌های جدید رنو 10 اوپو در سه عضو ارائه خواهند شد: مدل استاندارد Reno 10، مدل Reno10 Pro با MariSilicon X و درنهایت مدل +Reno10 Pro با لنز زوم پریسکوپی.

Oppo Reno 10

Oppo Reno 10

تصاویر و ویدیوهای رسمی آنچه را که تاکنون در افشاگری‌های این دستگاه‌ها دیده‌ایم، تأیید می‌کنند. این گوشی‌ها با طراحی پنل پشتی شامل یک ماژول دوربین بیضی‌شکل با سه لنز دوربین عرضه خواهند شد. در این میان، یک لنز مستطیلی به‌چشم می‌خورد که در مدل‌های استاندارد و پرو میزبان یک دوربین پرتره بوده درحالی‌که در +Reno10 Pro یک لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابر استفاده شده است.

Oppo Reno 10 Pro

Oppo Reno 10 Pro

درست مانند مدل‌های قبلی، به‌نظر می‌رسد که سری Reno 10 نیز دارای نمایشگر منحنی هستند که فرض می‌کنیم ابعاد آن‌ها مشابه گذشته حدود 6.7 اینچ است. همچنین انتظار می‌رود رزولوشن مدل‌های Pro فراتر از 1080p باشد، اما برای تأیید این شایعه باید تا زمان معرفی رسمی منتظر بمانیم.

Oppo Reno 10 Pro Plus

Oppo Reno 10 Pro Plus

بااین‌حال، آنچه تاکنون با اطمینان می‌دانیم، مربوط به پیکربندی حافظه است؛ Reno10 با 8/256 گیگابایت یا 12/256 گیگابایت در دسترس خواهد بود، درحالی‌که نسخه‌های پرو با 16 گیگابایت رم و انتخاب حافظه داخلی بین 256 گیگابایت و 512 گیگابایت وارد بازار خواهند شد.

طراحی پنل پشتی این گوشی‌ها نیز یکسان است و تنها نوشته کوچک کنار لنز پرتره به ما کمک می‌کند تا بین مدل‌ها تفاوت قائل شویم. همچنین، یک گزینه رنگ بنفش وجود دارد که ظاهراً تنها منحصر به مدل +Pro است.

معرفی سری اوپو Reno 10

معرفی سری اوپو Reno 10

بازارهای جهانی اغلب گوشی‌های Reno را بین سه تا پنج ماه پس از معرفی اولیه اینن گوشی‌ها در کشور چین، آن‌ها را دریافت می‌کنند.

نظر شما درباره سری اوپو Reno 10 و طراحی این گوشی‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی