حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ناتینگ فون ۲ احتمالا به این قرار است

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

برند نوظهور ناتینگ تلاش دارد تا دومین موبایل خود را ارائه کند. این دستگاه احتمالا Nothing Phone (2) نام خواهد داشت. اگر به این دستگاه علاقه‌دارید، باید بگویم که مشخصات ناتینگ فون ۲ احتمالا به این قرار است.

مشخصات ناتینگ فون ۲

طی نمایشگاه MWC 2023 برند ناتینگ اعلام کرد که موبایل بعدی آن از چیپست کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می‌کند. به این ترتیب مشخص است که روند این برند به سمت تولید دستگاه‌های بالارده‌تر خواهد بود. پیش از این حضور تراشه سری ۷ را در نسل اول دیده بودیم.

استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در ناتینگ فون ۲ رسما تایید شد + عدم ورود به بازار گوشی‌های تاشو

با انتشار یک رندر غیررسمی جدید از ناتینگ فون ۲ احتمالی، بخشی از مشخصات متنسب به آن نیز گزارش شده است. مشخصاتی که حدس آن برای طرفداران پروپاقرص دنیای فناوری خیلی هم سخت نیست.

ناتینگ Phone (2) تراشه نسل قبلی سری ۸ کوالکام را با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 ارایه خواهد کرد. این حافظه رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 قرار می‌گیرد.

انتظار می رود صفحه نمایش آن یک پنل 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+، رفرش‌ریت 120 هرتز و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر باشد.

روی قاب پشتی احتمال حضور یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS وجود دارد. این دوربین در کنار یک یا دو دوربین کمکی قرار می‌گیرد که مشخصات آن قطعی نیست.

Nothing Phone (2)

Nothing Phone (2)

ظاهرا این محصول بلندگوهای استریو و NFC نیز خواهد داشت. گفته می شود دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع و شارژ بی‌سیم است. همچنین اندروید 13 و NothingOS 1.5 در بخش نرم‌افزار ارائه می‌شود. همه اینها در یک بدنه ساخته شده از شیشه و آلومینیوم ارائه می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ناتینگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)