حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکاسی شب گلکسی اس 23 اولترا به‌زودی با آپدیت جدید بهبود خواهد یافت

نوشته

11 ماه قبل | یک دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

گلکسی S23 Ultra مانند مدل‌های قبلی خود دارای ترکیب دوربین فوق‌العاده است. درحالی‌که این گوشی هوشمند پرچمدار عموماً تصاویر کاملاً مناسبی را ثبت می‌کند، اما در برخی مواقع مانند عکاسی در شرایط نوری ضعیف، از رقبای خود عقب‌تر است. بااین‌حال، گفته می‌شود که آپدیت ماه آینده گلکسی اس 23 اولترا، عکاسی شب این گوشی را بیش از پیش ارتقا خواهد داد.

عکاسی شب گلکسی اس 23 اولترا

تجربه دوربین سری گلکسی اس 23 با وجود تمامی نکات مثبت آن، تاکنون چندین مشکل نیز داشته است که برخی از آن‌ها ازطریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منتشرشده برای آخرین پرچمدار سامسونگ از زمان عرضه آن در چند ماه گذشته، برطرف شده است. حال، گفته می‌شود که سامسونگ درحال کار بر روی اصلاحات بیشتری است و ازطریق به‌روزرسانی‌های آینده، ازجمله آپدیتی که در ماه آینده منتشر خواهد شد، تجربه عکاسی Galaxy S23 Ultra را بهبود می‌بخشد.

به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی می‌تواند کیفیت عکس‌های شب ثبت‌شده توسط گلکسی اس 23 اولترا را افزایش دهد. طبق گفته‌ی افشاگر Ice universe، وی ادعا می‌کند که نمونه‌ای از سیستم‌عامل جدید درحال توسعه برای Galaxy S23 Ultra را دیده است و می‌گوید که «عکس‌ها در شب بهبود یافته‌اند».

عکاسی شب گلکسی اس 23 اولترا

عکاسی شب گلکسی اس 23 اولترا

این افشاگر چندی پیش اعلام کرده بود که سامسونگ درحال کار بر روی اصلاحی برای جلوه هاله HDR است و احتمالاً می‌توان تصور کرد که این ارتقاء با یک به‌روزرسانی OTA ارائه می‌شود.

متأسفانه، هیچ اشاره‌ای به پیشرفت‌هایی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم، ارائه نشده است. همچنین باید دید که آیا کیفیت عکاسی شب در مدل‌های غیر اولترا سری Galaxy S23 نیز بهبود می‌یابد یا خیر. در مورد اینکه این به‌روزرسانی خاص چه زمانی منتشر می‌شود، گمان می‌رود که در ماه جاری یا نهایتاً ماه آینده میلادی ارائه شود و احتمالاً این به‌روزرسانی وصله امنیتی می 2023 را به سری گلکسی S23 نیز خواهد آورد.

دیدگاه شما پیرامون ارتقا تجربه عکاسی Galaxy S23 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

آپدیت جديد منتشر شده لطفآ پوشش‌ بديد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی