حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری هواوی با ZTE و BOE برای نمایشگر تاشو با دوربین سلفی زیر نمایشگر بهتر

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

شاید تقاضای عموم کاربران به سمت گوشی‌های تاشو نباشد اما دلیل نمی‌شود که پیشرفت فناوری برای ارائه پتانسیل‌های جدید متوقف شود. مثلا به تازگی گزارشی درباره همکاری هواوی با ZTE و BOE برای نمایشگر تاشو با دوربین سلفی زیر نمایشگر بهتر منتشر شده است.

همکاری هواوی با ZTE و BOE

فرم‌فکتور گوشی‌های «تاشو به داخل» بازگشتی بالقوه با هواوی Mate X3 داشت. هر چند با این عرضه، هواوی نتوانست به صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه قبلی خود برسد و یک سوراخ نمایشگر روی آن قرار گرفت.

با این حال، طرفداران گوشی‌های تاشو هواوی ممکن است به زودی دوباره نمایشگر کاملا بدون مزاحمت را تجربه کنند. این به لطف فناوری جدید نمایشگرهای تاشو و دوربین‌های زیر نمایشگر ممکن خواهد شد.

ظاهرا دستگاه جدیدی در مرحله نمونه اولیه رصد شده که با جدیدترین و “پیشرفته‌ترین” صفحه نمایش انعطاف پذیر BOE تجهیز شده بود. این صفحه نمایش ممکن است در واقع تمام مزایای پنهان کردن دوربین سلفی را مانند سامسونگ Galaxy Z Fold4 را داشته باشد اما هیچ یک از اشکالات آن را نداشته باشد.

با وجود اینکه گفته می‌شود این دستگاه با برند هواوی به بازار می‌آید، ظاهرا نمایشگر اصلی آن توسط ZTE ساخته شده است. این همکاری چیز بدی نیست، به هر حال ZTE شرکتی است که چندین سال تجربه در توسعه فناوری UDC دارد.

گزارش شده که پرچم‌دار تاشو نسل بعدی هواوی همان فرم‌فکتور عریضی را دارد که در گوگل Pixel Fold به کار گرفته خواهد شد، اما حاشیه نمایشگر زیادی که برای پنل داخلی آن دیده می‌شود، در نمونه هواوی وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید دوربین زیرنمایشگر برای گوشی‌های تاشو چقدر اهمیت داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)