حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر جدید شیائومی ۱۳ اولترا منتشر شد: ۶۰ دقیقه شارژدهی تنها با ۱ درصد باقی مانده!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شاید با ترسی که هر کاربر گوشی هوشمند با دیدن آن رنگ قرمز در نماد باتری احساس می‌‌کند، آشنا باشید. اکثر تلفن های هوشمند، پس از رسیدن باتری آن ها به ۱۵ درصد، به سرعت خاموش خواهند شد. اما در جدیدترین پوستر منتشر شده ادعا می‌شود که شیائومی ۱۳ اولترا تنها با ۱ درصد باقی مانده باتری خود، ۶۰ دقیقه دوام خواهد آورد. این پیشرفت به لطف تراشه Surge P2 و Surge G1، که توسط خود شیائومی توسعه داده شده، محقق خواهد شد.

شیائومی ۱۳ اولترا با برخورداری از تراشه های جدید عمر باتری بهتری خواهد داشت

جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی، در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ماه) با دوربین توسعه یافته شده توسط لایکا، معرفی خواهد شد. پیش از رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا، پوستر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که به توانایی شارژ دهی آن اشاره می‌کند. پرچمدار آینده شیائومی با تراشه های Surge P2 و Surge G1 وارد بازار خواهد شد. دقیقا به لطف همین تراشه های باتری جدید است که Xiaomi 13 Ultra تنها با ۱ درصد باقی مانده باتری خود، می‌تواند ۶۰ دقیقه کار کند. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره تراشه Surge G1 در دست نیست. اما می دانیم که Surge P2 جانشین تراشه Surge P1 است که در سری Xiaomi 12 به کار گرفته شده بود. این شرکت ادعا می‌کند که P1 به مدیریت بهتر گرما و بهبود کارایی شارژر کمک می‌کند.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

مطابق با گزارش Gizmochina، تراشه های جدید عمر باتری گوشی را بهبود می بخشد. ادعا می‌شود که پس از رسیدن شارژ Xiaomi 13 Ultra به ۱ درصد می‌توانید یک ساعت با آن کار کرده یا ۱۲ دقیقه مکالمه کنید.  البته این میزان شارژ دهی تنها در حالتی به دست می‌آید که دستگاه در مود «Emergency Battery Mode» باشد. شیائومی ۱۳ اولترا یک تلفن هوشمند دوربین محور خواهد بود. چهار لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار میگیرد. دوربین اصلی از سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 برخوردار است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین خواهد کرد.

تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا رسماً مشخص شد: ۲۹ فروردین ماه

 

با توجه به مشخصات و اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Xiaomi 13 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی