حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پس از معرفی آیفون ۱۵ چه آیفون‌هایی دیگر تولید نخواهند شد؟

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

طبیعتا با معرفی مدل‌های جدید، مدل‌های قدیمی‌تر دیگر تولید نمی‌شوند. با توجه به شایعات مربوط به iPhone 15 شاید به این فکر کنید که کدام محصولات موبایلی اپل کنار گذاشته خواهند شد؟ بیاید با هم حدس بزنیم که پس از معرفی آیفون ۱۵ چه آیفون‌هایی دیگر تولید نخواهند شد؟

آیفون هایی که پس از آیفون ۱۵ دیگر تولید نخواهند شد

امتیاز DxO باتری آیفون ١٢ مینی

محتمل‌ترین آیفونی که پس از عرضه سری آیفون ۱۵ دیگر تولید نخواهد شد، آیفون ۱۲ است. پاییز امسال، از زمان عرضه این گوشی ۳ سال می‌گذرد و همانطور که اپل سری آیفون ۱۱ را پس از ۳ سال گنار گذاشت احتمالا این سری هم کاملا کنار گذاشته شود.

همچنین طبق رسم اپل از سری iPhone XS، به احتمال خیلی زیاد مدل های پرو آیفون 14 نیز دیگر تولید نخواهند شد. این به هیچ‌وجه نشان‌دهنده قدیمی شدن، محبوب نبودن یا افت کیفیت محصولات مذکور نیست. اپل عادت دارد که مدل‌های پرو را هر سال بازنشسته کند و تمرکز خریداران را روی مدل جدید معطوف نماید.

آیفون ۱۴ احتمالا با افت قیمت خوبی به عدد ۷۰۰ دلار برسد. درباره سرنوشت آیفون ۱۴ پلاس و آیفون ۱۳ مینی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. متاسفانه این دستگاه‌ها در دوره خود فروش خوبی نداشتند و مشخص نیست که اپل بخواهد آن‌ها را ادامه دهد یا خیر.

درباره سرنوشت iPhone SE نیز اطلاعات دقیقی در دست نیست. شما منتظر عرضه سری آیفون ۱۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)