حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بند ۸ فقط برای بسته شدن دور مچ دست طراحی نشده است

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی، لوازم جانبی

تاریخ رونمایی شیائومی Band 8 برای ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ معین شده است. هر چند از نظر ظاهری تفاوت آن‌چنان برجسته‌ای با نسل قبلی خود ندارد اما به نظر می‌رسد در بخش بند، تفاوت‌هایی وجود دارد. بر اساس تیزرهای جدید می‌بینیم که شیائومی بند ۸ فقط برای بسته شدن دور مچ دست طراحی نشده است.

شیائومی بند ۸

شیائومی بند ۸ هفته آینده رونمایی می شود و چیزی فراتر از یک گجت‌پوشیدنی برای بستن پشت مچ دست خواهد بود. تیزرهایی که توسط لی جون، مدیر عامل شرکت منتشر شده است، نشان می دهد که این محصول را می توان به عنوان آویز و اکسسوری مد پوشید. حتی می‌توانید آن را روش کفش خود ببندید!

مدیر شیائومی اعلام کرد که حداقل پنج بند شیک مختلف وجود خواهد داشت که هر کدام از دیگری شیک تر هستند.

شیائومی بند 8 با طراحی کپسولی شکل خود، حداقل سه گیره مختلف برای استفاده از بندهای مختلف یا حتی قرار دادن آن بر روی کفش خواهد داشت. این دستگاه دارای چندین واچ‌فیس (طرح ساعت روی نمایشگر) برای مطابقت با ظاهر کاربر خواهد بود. فعلا این تقریباً همه چیزهایی است که ما در مورد دستگاه می دانیم.

مشخص است شیائومی تصمیم گرفته بند تکی را که برای سال‌ها بخشی از هویت دستبند اقتصادی این شرکت بود، کنار بگذارد و اکنون یک بند دو تکه را حتی برای این محصول مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

ما انتظار داریم شیائومی بند ۸ به یک نمایشگر AMOLED در اندازه 1.62 اینچی با نمایشگر همیشه روشن (AOD) و بیش از 100 حالت ورزشی مجهز گردد. قیمت احتمالاً حدود 250 یوان است که حدود 35 دلار / 30 یورو می‌شود.

نظر شما چیست؟ اهل خریدن و استفاده از بندهای خاص هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)