حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چه نوع پاوربانک شیائومی برای مناسب است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

گوشی­های هوشمند با توجه به این­که نرم­افزارهای مختلفی با مصرف انرژی بالا دارند، در صورت استفاده روزانه از آنها ممکن است روزی یک­بار شارژ خالی کنند.

در حال حاضر نمی­توان وابستگی افراد را به گوشی­های هوشمند نادیده گرفت. از آنجایی که در برخی مواقع امکان دارد دسترسی به برق و شارژر نداشته باشیم بنابراین استفاده از پاوربانک نیاز ما را برطرف خواهد کرد.

این محصول با عنوان شارژر همراه نیز شناخته می­شود که مدل­های مختلف آن با برندهای متنوع در بازار موجود است و پاوربانک شیائومی یکی از بهترین و باکیفیت­ترین نمونه­های آن محسوب می­شود.

در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی درباره محصولات شرکت شیائومی و تعدادی از پاوربانک­های آن در اختیار شما قرار دهیم پس پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با شرکت شیائومی

شیائومی (Xiaomi) یک شرکت چندملیتی چینی است که در حوزه­های مختلفی مشغول به فعالیت است.

از سری محصولات متنوعی که این شرکت تولید می­کند می‌توان به گوشی­های همراه، لوازم دیجیتالی، ساعت­های هوشمند و بسیاری موارد دیگر نیز اشاره کرد.

با توجه به نیاز بازار این شرکت سعی کرده است تا محصولاتی باکیفیت و مناسب را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در حال حاضر پاوربانک شیائومی یکی از پرفروش­ترین لوازم دیجیتالی است که در بازار ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

این محصول علاوه­بر کیفیت و کارایی بالا از قیمت خوبی نیز برخوردار است. با ما باشید تا این محصول کاربردی را بررسی کنیم.

پاوربانک شیائومی

انواع پاوربانک­های Xiaomi با مدل­های مختلف تولید و روانه بازار می­شود که هر کدام از آنها از نظر ظاهر، تعداد پورت، ظرفیت و برخی موارد دیگر تفاوت­هایی باهم دارند.

به‌طور کلی شرکت شیائومی شارژر همراه خود را تحت عنوان سری­های مختلفی در اختیار کاربران قرار می­دهد که شامل موارد زیر است.

سری Mi

اولین مدل­های پاوربانک که توسط این شرکت چینی تولید و به بازار عرضه شد تحت عنوان سری Mi بود که دارای ظرفیت­های ۵  تا ۲۰ هزار میلی­آمپر است.

ویژگی­هایی که اغلب مدل­های این سری دارند شامل ۲ پورت USB و بدنه آلومینیومی است. زیرمجموعه­های این گروه نیز شامل Mi 2i و Mi 3i است که هر کدام امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار می­دهد.

سری ZMi

نحوه طراحی و ساخت مدل­هایی که در این گروه قرار می­گیرند نیز شباهت زیادی به سری Mi دارد، تنها تفاوتی که می­توان برای این ۲ گروه از پاوربانک Xiaomi قائل شد قدرت و امنیت بالاتر محصولات ZMi است.

مزیت خوبی که مدل­های مختلف این سری دارد بهره­گیری از تکنولوژی ۹ فاکتوری است که باعث می­شود پاوربانک در برابر شدت جریان بالای برق و گرم­شدن زیاد محافظت شود.

سری redmi

پاوربانک­هایی که به­طور کلی با نام redmi به فروش می­رسند در مقایسه با مدل­های دیگر قیمت مناسبی دارند و خرید آنها از نظر اقتصادی بسیار به­صرفه است.

در واقع می­توان گفت این سری از محصولات  کمپانی شیائومی کارایی لازم و در حد مدل­های Mi را با هزینه­ای مناسب برای شما فراهم می­کند.

نکاتی که باید در زمان انتخاب پاوربانک شیائومی به آن دقت کنید

زمانی که قصد خرید یک دستگاه را دارید بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید که می­تواند در انتخاب یک محصول مناسب به شما کمک کند، از همین رو برای خرید پاوربانک شیائومی نیز لازم است موارد زیر را مد نظر قرار دهید.

وزن

شارژ همراه همان­طور که از نامش پیدا است باید به­گونه­ای طراحی و ساخته شود که امکان جابه­جایی و استفاده مناسب برای کاربر را داشته باشد بنابراین وزن پاوربانک یکی از مواردی است که روی کیفیت آن تاثیرگذار است.

ابعاد

یکی از مواردی که می­تواند روی تعیین وزن انواع پاوربانک اثر بگذارد اندازه این محصول است که مدل­های شرکت Xiaomi نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

پس بهتر است مدلی را انتخاب کنید که اندازه­ای متناسب با گوشی همراه شما داشته باشد تا بتوانید به­راحتی از آن در هر مکانی استفاده کنید و مشکلی برای حمل آن نداشته باشید.

تعداد پورت شارژر

مطمئنا زمانی که پاوربانک شما دارای چندین پورت باشد این قابلیت را در اختیار شما قرار می­دهد که چند دستگاه را به­طور هم­زمان به آن متصل کنید.

نوع پورت پاوربانک

انواع درگاه­هایی که برای این محصولات در نظر گرفته می­شود شامل یواس­بی، میکرو یواس­بی و تایپ سی است که متناسب با دستگاهی که می­خواهید آن را شارژ کنید مورد استفاده قرار می­گیرد.

ظرفیت

واحد سنجش ظرفیت پاوربانک میلی­آمپرساعت است و بر حسب شدت جریان ورودی و خروجی تعیین می­شود.

میزان این شدت جریان در اتصال به گوشی بسیار مهم است زیرا باید ولتاژ پاوربانک با ولتاژ تلفن همراه به یک میزان باشد در غیر این صورت امکان دارد به دستگاه شما آسیب وارد کند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که هرچه ظرفیت یک پاوربانک بیشتر باشد تعداد دفعاتی که شما می­توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را با آن شارژ کنید نیز بیشتر است.

معرفی برخی از مدل­های پاوربانک شیائومی

با توجه به فاکتورهایی که برای انتخاب یک پاور بانک اهمیت دارد، می­توان گفت که مدل­های مختلفی از پاوربانک Xiaomi با ظرفیت­های متفاوت در بازار وجود دارد که جزء پرفروش­ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود.

در حال حاضر بهترین ظرفیت­های موجود در بازار پاوربانک 10000 شیائومی و پاوربانک 20000 شیائومی هستند بر همین اساس برخی از نمونه­های پرطرفدار آنها شامل موارد زیر است.

شیائومی مدل ZMi Aura ظرفیت 20000

از مشخصات فنی این مدل می­توان به 2 درگاه USB اشاره کرد که یکی از آنها یواس­بی سی 2 طرفه و دیگری یواس­بی میکرو است.

این مدل که دارای ظرفیت 20000 میلی­آمپر ساعت است با برخورداری از نوع جدید سلول­های لیتیوم پلیمری می­تواند طول عمر بالا، وزن و اندازه مناسب دستگاه را تضمین کند.

برای بررسی وضعیت شارژ این محصول نیز یک چراغ ال­ای­دی روی آن تعبیه شده‌است، با توجه به ظرفیت بالایی که این مدل دارد می­توانید انتظار داشته باشید که گوشی شما را بیش از یک­بار شارژ کند.

در ضمن مزیت دیگری که باعث محبوبیت این مدل می­شود برخورداری از یک سیستم حفاظتی است که آن را در برابر اتصال کوتاه، اضافه ولتاژ و گرمای بیش از حد مقاوم می­کند.

شیائومی مدل PLM06ZM ظرفیت 20000

ظرفیت اسمی این مدل 20000 میلی­آمپر است و 2 درگاه خروجی جهت استفاده بهتر کاربران دارد. شارژ سریع یکی از قابلیت­های خوب آن محسوب می­شود.

در صورتی که قصد خرید پاوربانک 20000 شیائومی مدل PLM06ZM دارید می­توانید از این بابت مطمئن باشید که قادر است گوشی همراه، تبلت، دوربین عکس­برداری و برخی دیگر از لوازم دیجیتال شما را به­راحتی شارژ کند.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک مرغوب و مناسب است و وزن 365 گرمی آن باعث می­شود حمل آن برای شما بسیار آسان باشد.

شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000

می­توان گفت این مدل با توجه به کارکرد مناسبی که در اختیار شما قرار می­دهد قیمت بسیار خوبی هم دارد، وزن پایین و ابعاد مناسب باعث شده تا نظر بسیاری از کاربران به­سوی این مدل از پاوربانک جلب شود.

بدنه این مدل از سری ردمی به­گونه­ای طراحی شده که مقاومت کافی در برابر ضربه داشته باشد، ظرفیت آن نیز 10000 میلی­آمپرساعت است که می­تواند نیاز شما را به­خوبی برآورده کند.

2 درگاه خروجی با ولتاژ 1.5 ولت و شدت جریان 4.2 آمپر از دیگر مشخصات این مدل است که می­توان به آنها اشاره کرد، با این حساب می­توانید 2 دستگاه را به­صورت هم­زمان شارژ کنید.

شیائومی مدل ZMI QB810 ظرفیت 10000

بدنه این مدل از جنس پلی­یورتان است که باعث می­شود تا در برابر خط‌وخش مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

طراحی ظاهری آن بسیار ظریف انجام شده‌است و با داشتن ظرفیت 10000 میلی­آمپر کارایی خوبی را در اختیار کاربران قرار می­دهد.

دارای 2 پورت ورودی Type-C، Micro USB و یک پورت خروجی USB 2.0 است که می­توانید هم­زمان با شارژ گوشی، خود پاوربانک را هم شارژ کنید.

شیائومی مدل WPB15ZM ظرفیت 10000

یکی از ویژگی­های بارز این مدل برخورداری از 2 نوع شارژ بی­سیم و باسیم است، در مورد ابعاد آن نیز می­توان گفت که اندازه­ای برابر 9.147×6.70×6.16 میلی­منر دارد.

وزن آن نیز برابر با 230 گرم است که باعث می­شود حمل آن برای کاربران بسیار راحت باشد، جنس بدنه این مدل از پاوربانک 10000 شیائومی از پلاستیک ABS است.

یکی دیگر مزایای این مدل پشتیبانی از پورت لایتینگ است که شما می­توانید با کمک آن گوشی­های برند اپل را نیز به­راحتی شارژ کنید.

مواردی که به آنها اشاره‌شد تعدادی از پاوربانک­های تولیدی شرکت شیائومی در حوزه لوازم جانبی دیجیتالی بود.

در صورت نیاز به این ابزار دیجیتالی بهتر است نمونه­های اصل و باکیفیت آنها را از فروشگاه­های معتبری همچون می لندرز تهیه کنید تا از بابت عملکرد مناسب آن اطمینان کافی داشته باشید.

این نکته را در نظر داشته باشید که تشخیص مدل­های اصل از تقلبی یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات