حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 50 Ultra با قابلیت ارتباط ماهواره ای معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

طبق برنامه ریزی قبلی، در روز جاری گوشی هوشمند ZTE Axon 50 Ultra معرفی شد. آکسون ۵۰ اولترا، جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدار پریمیوم این کمپانی چینی است. این دستگاه توانایی برقراری ارتباط ماهواره ای دو طرفه را داشته و به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی بمانید.

گوشی Axon 50 Ultra از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برخوردار است

درست است که ZTE Axon 50 Ultra، یک تلفن هوشمند پرچمدار محسوب می‌شود. اما متاسفانه زد تی ای از آخرین تراشه کوالکام استفاده نکرده؛ و به چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 بسنده کرده است. اما این تلفن هوشمند قابلیت جذابی دارد که در حال حاضر تنها توسط دو برند دیگر (یعنی هواوی و اپل) ارائه شده است. این دستگاه توانایی دریافت و ارسال پیام های ماهواره ای را دارد.

ZTE Axon 50 Ultra

زد تی ای Axon 50 Ultra به یک صفحه نمایش خمیده OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی مجهز است. این نمایشگر رنگ های ۱۰ بیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همان طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین تلفن هوشمند زد تی ای را دارد. در این گوشی رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 به کار گرفته شده است.

ZTE Axon 50 Ultra

سه لنز دوربین در قاب پشتی آکسون زد ۵۰ اولترا دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX787 (به همراه لرزشگیر اپتیکال) مجهز شده است. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده و دوربین سوم از نوع تله فوتو است. هر دو این دوربین ها از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردارند. مهمترین ویژگی این تلفن هوشمند آن است که از سیستم ارتباط ماهواره ای دو طرفه Beidou پشتیبانی می‌کند. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند پیام های اضطراری خود را (حتی زمانی که خارج از شبکه پوشش تلفن همراه هستند) دریافت و ارسال کنند.

گوشی ZTE nubia Z50 Ultra با طراحی مدرن، دوربین زیر نمایشگر و اسنپدراگون 8 نسل 2 رسما معرفی شد

 

هنوز قیمت و زمان عرضه آکسون ۵۰ اولترا اعلام نشده است!

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند دارای اسپیکر های دوگانه استریو DTS: X Ultra است. گوشی ZTE Axon 50 Ultra به یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. نکته عجیب آن است که زد تی ای هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی پرچمدار را اعلام نکرده است!

نظر شما درباره ZTE Axon 50 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی