حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه ARCore گوگل با اضافه‌شدن 14 گوشی جدید گسترش یافت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، واقعیت افزوده (AR)

گوگل همچنان به گسترش فهرست دستگاه‌های سازگار برای پلتفرم ARCore خود ادامه می‌دهد. این پروژه به کاربران امکان می‌دهد از پتانسیل کامل قابلیت‌های واقعیت افزوده موجود در تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را استفاده کنند. در ماه مارس، چندین دستگاه جدید ازجمله محصولات میان‌رده سامسونگ، موتورولا و سری پیکسل گوگل به این لیست اضافه شدند. اکنون و در ماه آوریل، پروژه ARCore گوگل با اضافه‌شدن 14 گوشی جدید ازجمله سری Honor 70 و همچنین گوشی گیمینگ ZTE Nubia RedMagic 7 Pro بیش از پیش گسترش یافته است.

گسترش پروژه ARCore گوگل با اضافه‌شدن 14 گوشی جدید

به‌طورکلی، دستگاه‌های جدید اضافه‌شده عبارتند از:

  1. 1- Honor 70
  2. 2- Infinix MobileZero 5G 2023
  3. 3- Moto G72
  4. 4- Oppo A96 5G
  5. 5- Oppo Reno7 Z 5G
  6. 6- Realme GT 2 Pro
  7. 7- Realme GT Neo 3
  8. 8- Realme GT Neo 3 150W
  9. 9- Sharp AQUOS Sense7
  10. 10- Sharp AQUOS SenseOS
  11. 11- Vivo I2017
  12. 12- Xiaomi Poco M4 Pro
  13. 13- Xiaomi Redmi Note 11S
  14. 14- ZTE Nubia RedMagic 7 Pro

اکثر این دستگاه‌ها گوشی‌های هوشمند میان‌رده هستند که در بازارهای آسیا و اقیانوسیه و اروپا به‌فروش می‌رسند. بااین‌حال، Nubia Red Magic 7 Pro به‌عنوان یک پیشنهاد رده‌بالا متمایز است. با این افزوده‌های جدید، کاربران می‌توانند از پتانسیل کامل قابلیت‌های AR تعبیه‌شده در گوشی‌های هوشمند خود لذت ببرند. آن‌ها می‌توانند از برنامه‌ها و بازی‌هایی استفاده کنند که از انواع ویژگی‌های واقعیت افزوده موجود در سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برند.

گسترش پروژه ARCore گوگل با اضافه‌شدن 14 گوشی جدید

گسترش پروژه ARCore گوگل با اضافه‌شدن 14 گوشی جدید

شایان‌ذکر است که اعتبارسنجی دستگاه‌هایی که در لیست سازگاری ARCore قرار می‌گیرند، از سوی گوگل زمان می‌برد، زیرا این شرکت باید اطمینان حاصل کند که هر دستگاه از استانداردهای خود پیروی می‌کند. به‌همین دلیل است که بیش از یک ماه پس از دریافت مهر تأیید گوگل، گوشی‌های پرچمدار مانند سری Galaxy S23 سامسونگ به لیست آن پیوستند.

اگر می‌خواهید بررسی کنید که آیا دستگاه شما در لیست ARCore موجود است، می‌توانید از صفحه دستگاه‌های پشتیبانی‌شده دیدن کنید. افزودن این دستگاه‌های جدید به فهرست سازگاری ARCore گواهی بر تعهد گوگل به‌منظور دسترسی به واقعیت افزوده برای همه است. با هر دستگاه جدیدی که به لیست اضافه می‌شود، اکوسیستم AR قوی‌تر می‌شود و فرصت‌های بیشتری را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا تجربیات AR جذابی را برای کاربران ایجاد کنند.

نظر شما درباره گسترش پروژه ARCore گوگل با اضافه‌شدن 14 گوشی جدید به آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی