حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی از هواوی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری و نمایشگر تقریبا ۷ اینچی در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

تا چند سال پیش اندازه نمایشگر ۷ اینچ را جز دسته “تبلت”ها قرار می‌دادند، تبلت‌هایی که حتی باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری هم نداشتند! به تازگی اما مشخص شده که یک گوشی از هواوی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری و نمایشگر تقریبا ۷ اینچی در راه است. اسم این دستگاه باید Enjoy 60X باشد.

گوشی هواوی با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری

هواوی قرار است گوشی هوشمند جدیدی در سری Enjoy خود به نام Enjoy 60X عرضه کند. گزارش جدید نشان داد که این گوشی با ظرفیت باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. اگر چنین شود، این دستگاه بیشترین حجم باتری را در یک موبایل از برند Huawei خواهد داشت.

احتمالا Enjoy 60X دارای صفحه نمایش 6.95 اینچی خواهد بود. اگرچه مشخصات دیگر گوشی هنوز فاش نشده اما انتظار می رود این دستگاه در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ رونمایی شود. سری هواوی Nova 11 نیز در همین تاریخ رونمایی خواهند شد.

تاریخ رونمایی سری نوا ۱۱ هواوی فاش شد: ۲۸ فروردین ماه

برای مقایسه باید گفت که هواوی Enjoy 60 با صفحه نمایش مجهز به پنل LCD در اندازه 6.75 اینچ و رزولوشن 1600×720 پیکسل ارائه می‌شود که رفرش‌ریت ۶۰ هرتز دارد. احتمالا مدل ایکس یک نمایشگر ۶.۹۵ اینچی خواهد داشت که تقریبا می‌توان آن را ۷ اینچ دانست.

قلب تپنده مدل عادی تراشه نامیرای (!) Kirin 710A است. در کنار این تراشه دو مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و به سیستم HarmonyOS 3.0 ارائه می‌شود. احتمالا مدل X هم همین مشخصات را ارائه کند.

در حالی که مدل عادی به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می کند مدل دارای پسوند X به یک باتری بزرگتر ۷۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. البته توان شارژ آن هنوز مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ هواوی انجوی ۶۰ ایکس با این باتری و نمایشگر بزرگ برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)