حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر CAD جدید آیفون 15 پرو مکس برآمدگی دوربین و دکمه‌های حالت جامد آن را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

رندر CAD جدید آیفون 15 پرو مکس نشان می‌دهد که این مدل دارای یک برآمدگی دوربین عقب کمی بزرگتر است و همچنین نگاهی دیگر به دکمه‌های حالت جامد را ارائه می‌دهد.

رندر CAD جدید آیفون 15 پرو مکس

سازندگان قاب گوشی اغلب از نشت‌های اطلاعاتی برای ایجاد یک نقشه CAD از مدل‌های آینده آیفون پیش از عرضه رسمی آن استفاده می‌کنند. در یکی از این افشاگری‌ها، به‌نظر می‌رسد که برآمدگی دوربین برای مدل‌های 2023 کمی بزرگ‌تر خواهد شد.

به‌تازگی، رندرهای CAD یک تولیدکننده لوازم جانبی توسط ShrimpApplePro در توییتر منتشر شده است که نماهای اصلی آیفون 15 پرو مکس را به‌همراه ابعاد کامل این دستگاه نشان می‌دهد.

رندر CAD جدید آیفون 15 پرو مکس

رندر CAD جدید آیفون 15 پرو مکس

ShrimpApplePro ادعا می‌کند که اندازه برآمدگی دوربین 3.78 میلی‌متر است که حدود 5 درصد بزرگتر از مدل آیفون 14 پرو مکس می‌باشد. همچنین قطر حلقه دوربین 16.2 میلی‌متر ذکر شده است و یک لنز دوربین 13 میلی‌متری نیز در این ترکیب وجود دارد که مشابه گذشته است.

قطر فلاش LED نیز 6.7 میلی‌متری بوده که از 6.9 میلی‌متر در سال 2022 کوچکتر است و قطر میکروفون نیز از 1.15 میلی‌متر به 0.75 میلی‌متر کاهش یافته است. ابعاد جزیره پویا اما ظاهراً هم‌اندازه‌ی مدل‌های قبلی خواهد بود.

در کنار برآمدگی دوربین، افشاگر مذکور همچنین درباره «اشیاء عجیب‌وغریب» که در بالای دکمه‌های تنظیم صدای حالت جامد قرار دارند صحبت می‌کند. تصور می‌شود که این یک پد رسانا است که با قاب‌های گوشی ترکیب می‌شود تا حساسیت کامل حرکات یا عملکرد را فعال کند.

همچنین ادعا می‌شود که همین پد در مدل‌های آیفون 15 و پلاس گنجانده شده است، به این معنی که دکمه‌های حالت جامد ممکن است در این محدوده قرار بگیرند.

اگرچه گاهی اوقات نقشه‌های CAD از سازندگان لوازم جانبی نسبتاً دقیق هستند، اما اغلب آن‌ها را با کمی شک‌وتردید درنظر می‌گیرند. بنابراین، هیچ تضمینی برای درست بودن اطلاعات وجود ندارد، اما راهنمای خوبی برای آنچه از سوی اپل در تابستان امسال انتظار می‌رود، است.

نظر شما درباره رندر CAD جدید iPhone 15 Pro Max چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی