حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدام ویژگی های دوربین گلکسی اس 23 برای کدام مدل های قدیمی ارائه می‌شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

آپدیت ماه آوریل 2023 برای سری پرچمدار Galaxy S23 مملو از بهبودهای مرتبط با دوربین بوده است، اما کار سامسونگ به همین جا ختم نمی‌شود. این شرکت به‌تازگی تأیید کرده است که قصد دارد به‌روزرسانی‌های دوربین و گالری بیشتری را برای گوشی‌های پرچمدار قدیمی منتشر کند. در ادامه، لیست کاملی از ویژگی های دوربین گلکسی اس 23 که برای مدل های قدیمی تر ارائه می‌شود منتشر شده است که به بررسی آن می‌پردازیم.

ارائه ویژگی های دوربین گلکسی اس 23 برای مدل های قدیمی تر

ناظر انجمن سامسونگ که مسئول به‌روزرسانی‌های دوربین است، اخیرا فهرستی از ویژگی‌های دوربین و گالری را به‌همراه گوشی‌های گلکسی که قرار است آن‌ها را دریافت کنند، به‌اشتراک گذاشته است:

حالت‌های Pro و Pro Video دوربین جلو/سلفی و Expert RAW سلفی: سری Galaxy S22 و Galaxy Z Fold 4.

حالت 300x Astro Hyperlapse: سری Galaxy S22 و Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4.

ویژگی جدید Image Clipper برنامه گالری برای گوشی‌های بیشتری ارائه می‌شود: سری Galaxy S20 و Galaxy S21 و Galaxy S22 و Galaxy Note 20 و Note 20 Ultra و Galaxy Z Fold 2 و Fold 3 و Fold 4 و Galaxy Z Flip LTE/5G و 3 Z Flip و Z Flip 4.

یک ویژگی دوربین نیز وجود دارد که در دست بررسی است: جلوه تغییر لنز بهبودیافته که به عکاسان موبایل امکان می‌دهد زوم را به‌صورت پویا کنترل کنند: سری Galaxy S22 و Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4.

ارائه ویژگی های دوربین گلکسی اس 23 برای مدل های قدیمی تر

ارائه ویژگی های دوربین گلکسی اس 23 برای مدل های قدیمی تر

در مورد اینکه این ویژگی‌ها چه زمانی برای این گوشی‌های قدیمی‌تر گلکسی اس، گلکسی نوت و گلکسی‌های تاشو ارائه می‌شوند، سامسونگ بازه زمانی دقیقی را اعلام نکرده است.

این شرکت قبلاً چندین ویژگی را در لیست خود برای گوشی‌های قدیمی گلکسی منتشر کرده است، ازجمله Expert RAW، دستیار دوربین، تنظیمات ساده‌تر رنگ سلفی، بهینه‌سازی اسکن کد QR، بازسازی مجدد عکس، جستجوی بهتر تصویر، اطلاعات دقیق‌تر عکس و ویدیو در برنامه گالری هنگام کشیدن انگشت به بالا و کادربندی خودکار.

نظر شما درباره ارائه ویژگی‌های دوربین گلکسی اس 23 برای مدل‌های قدیمی‌تر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی