حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید واتس اپ اندروید شبیه به نسخه iOS آن خواهد شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

از تفاوت‌های اصلی واتس‌اپ، تلگرام یا اکثر پیام‌رسان‌های دیگر در اندروید و iOS می‌توان به این اشاره کرد که در سیستم‌عامل اپل باید تب‌های مختلف نرم‌افزار روی لبه پایین نمایشگر قرار بگیرد تا دسترسی به آن ساده‌تر باشد. با وجود تاکید گوگل برچنین طراحی‌ای برای اکوسیستم اندروید اما توسعه‌دهنده‌ها خیلی به آن توجه نمی‌کنند. گویا Meta قرار این موضوع را در Whatsapp برطرف کند. گفته می‌شود که طراحی جدید واتس اپ اندروید شبیه به نسخه iOS آن خواهد شد.

طراحی جدید واتس اپ اندروید

آنطور که گزارش‌های جدید می‌گویند، در حال حاضر واتس‌اپ نوار پایینی را به جای نوار بالایی فعلی طراحی کرده و توسعه می‌دهد. شاید در ابتدا کارکردن با آن سخت به نظر برسد اما فکر نمی‌کنم بیشتر چند دقیقه طول بکشد تا با آن احساس راحتی کنید.

طراحی جدید Whatsapp با نوار پایینی را اینجا می‌توانید ببینید:

جدیدترین نسخه بتای WhatsApp برای Android (نسخه 2.23.8.4) دارای یک نوار پایینی است. اینجا چهار تب از چپ به راست (در زبان انگلیسی) شامل چت‌ها، Communities، وضعیت (Status) و تماس می‌شود.

این طراحی مشابه آن‌چیزی است که در حال حاضر در iOS می‌بینیم.

این تغییر طراحی در حال حاضر در دست توسعه است. پس از تکمیل توسعه، در اختیار کاربران آزمایش‌کننده بتا قرار می‌گیرد و پس از کسب تجربه بدون مشکل، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی این طراحی جدید Whatsapp به دستگاه‌های اندرویدی خواهد رسید. نظر شما چیست؟ این طراحی بهتر است یا طراحی فعلی؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)