حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیامک تاییدیه واتس اپ توسط برخی اپراتورهای ایران مسدود شد؟ فروردین ۱۴۰۲

از زمانی آغاز فیلترینگ واتس اپ در ایران بیش از ۶ ماه می‌گذرد. با این حال کاربرانی که به استفاده از این بستر ارتباطی اینترنتی نیاز دارند با ابزارهای تغییر IP (فیلترشکن یا VPN) به آن دسترسی داشتند. به نظر می‌رسد که محدودکردن این پیام‌رسان در ایران به مرحله جدیدی وارد می‌شود. فروردین ۱۴۰۲ است و به گزارش برخی کاربران باید گفت که پیامک تاییدیه واتس اپ توسط برخی اپراتورهای ایران مسدود شده است.

پیامک تاییدیه واتس اپ ارسال نمی شود

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، کاربرانی که از ‌Whatsapp خارج شده‌اند یا می‌خواهند حساب خود را روی دستگاه دیگری استفاده کنند با مشکل عدم ارسال پیامک رو‌به‌رو شده‌اند. پس از کمی تلاش، خطای اعلام شده توسط واتس اپ به قرار زیر است:

ما نتوانستیم به شماره شما پیامک ارسال کنیم. لطفا شماره خود را بررسی و دوباره در ۱ ساعت امتحان کنید.

استفاده همزمان از واتس اپ در آیپد و تبلت‌های اندرویدی

البته باید توجه داشته باشید که این خطا به آن صورت نیست که واتس‌اپ تایید ارسال پیامک را بدهد و به دست شما نرسد. هنوز دقیقا مشخص نیست که دلیل این خطا چیست اما می‌تواند محدودیتی از سوی Whatsapp هم باشد. پیش از این زمانی که دریافت پیامک تاییدیه شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان در ایران مسدود می‌شد، چنین خطایی داده نشده و فقط منتظر پیامک بودید و نمی‌رسید.

این بار اما واتس‌اپ کاربران را به بررسی صحیح بودن شماره تماس راهنمایی می‌کند. این شاید مربوط به عدم ارسال پیامک تاییدیه به کاربران ایرانی و از سوی Whatsapp هم باشد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

به هر حال دلیل هر چه که باشد، تا اطلاع ثانوی بهتر است که از واتس‌اپ خود خارج نشوید. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، این مطلب به روز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)