حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ امکان تجربه گلکسی اس 23 در آیفون شما را فراهم می‌کند

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، سامسونگ

آیا می‌خواهید گلکسی S23 را قبل از خرید آن امتحان کنید، اما امکان دسترسی به این گوشی را ندارید؟ خب، سامسونگ شما را با اپلیکیشن تحت وب جدید خود با نام Try Galaxy تحت پوشش قرار می‌دهد. شما می‌توانید برنامه وب Try Galaxy را بر روی آیفون خود نصب کنید تا نگاهی اجمالی به استفاده از Galaxy S23 را بر روی دستگاه خود داشته باشید.

اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ

از امروز، می‌توانید برنامه تحت وب Try Galaxy را بر روی دستگاه‌های بهره‌مند از iOS خود نصب کنید تا ازطریق برخی از ویژگی‌های جدید Galaxy S23 و رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی‌بر Android 13، امکان تجربه کلی این گوشی را داشته باشید. این برنامه به چهارده زبان ازجمله عربی، بهاسا، چینی (ماندارین و تایوانی)، انگلیسی، فرانسوی، فرانسوی کانادایی، آلمانی، ژاپنی، پرتغالی، اسپانیایی، مکزیکی اسپانیایی، سوئدی و ویتنامی در دسترس است.

اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ

اپلیکیشن Try Galaxy سامسونگ

همان‌طور که گفته شد، این برنامه برای کاربران آیفون طراحی شده است و رابط کاربری گوشی پرچمدار سامسونگ را به‌نمایش می‌گذارد و می‌توانید آموزش‌های مفید و برنامه‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را که در این گوشی‌ها موجود است، بیابید. همچنین می‌توانید رابط کاربری دوربین و برخی ویژگی‌ها مانند Nightography ،Night Mode و برخی ابزارهای ویرایش مانند Photo Remaster را بررسی کنید. همچنین این برنامه سعی می‌کند روان بودن گوشی را در حین انجام بازی ازطریق نمایش ویدیویی به شما نشان دهد.

این برنامه همچنین قابلیت سفارشی‌سازی One UI 5.1 ازجمله تصاویر پس‌زمینه، آیکون‌ها، تم‌ها و موارد دیگر را به‌نمایش می‌گذارد. اگر سعی می‌کنید از این برنامه در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید، طبق گفته‌ی خود برنامه امکان آن وجود ندارد زیرا “این تجربه برای کاربران آیفون طراحی شده است و شما از قبل در محیط اندروید هستید.”

نظر شما درباره اپلیکیشن تحت وب Try Galaxy سامسونگ و تلاش این شرکت برای ترغیب کاربران آیفون به‌منظور استفاده از پرچمداران گلکسی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی