حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو ایکس فولد ۲ اوایل بهار رونمایی می‌شود + مشخصات احتمالی

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

اخیراً اطلاعات زیادی درباره ویوو ایکس فولد ۲ به بیرون درز کرده است. امروز ویوو به طور رسمی اعلام کرد که این گوشی هوشمند تاشو در ماه آینده میلادی (نیمه ابتدایی بهار ۱۴۰۲) معرفی خواهد شد. همان طور که می‌دانید، X Fold 2 تلفن هوشمند تاشو آینده ویوو بوده و قرار است جایگزین X Fold Plus شود. انتظار می‌رود که این دستگاه، اولین گوشی تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد.

ویوو ایکس فولد ۲ اولین گوشی مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون است

معاون کمپانی ویوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که Vivo X Fold 2 در ماه آوریل معرفی خواهد شد. او همچنین اضافه کرد که ممکن است قبل از رونمایی در آوریل، اطلاعات و تصاویر زنده این گوشی تاشو به بیرون درز کند. متاسفانه تاریخ دقیق معرفی گوشی تاشو آینده ویوو هنوز مشخص نیست. خوشبختانه اما افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات این دستگاه را یه اشتراک گذاشته است. وی تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند تاشو نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین می‌کند. در حقیقت ایکس فولد ۲ اولین گوشی تاشویی است که به این چیپست مجهز می‌شود. این یک برتری نسبت به گوشی های تاشو آینده سامسونگ است. زیرا این دستگاه ها در ماه آگوست معرفی خواهند شد.

Vivo X Fold Plus

گفته می‌شود که Vivo X Fold 2 از باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم که دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور IMX866‌ باشد و تصویر ها توسط ISP V2 پردازش شوند. دوربین این تلفن هوشمند تاشو مشابه Vivo X90 و iQOO 11 Pro خواهد بود. بر اساس گزارش های منتشر شده، انتظار می‌رود که Vivo X Fold به همراه Vivo X Flip و Vivo Pad 2 معرفی شود. احتمالا تنها Vivo X Flip در بازار جهانی عرضه می‌شود و دو محصول دیگر در انحصار بازار چین باقی خواهند ماند.

ویوو X90 با دیمنسیتی 9200، دوربین 50 مگاپیکسلی IMX866 و شارژ سریع 120 واتی رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا گوشی های تاشو آینده ویوو می‌توانند سامسونگ را به چالش بکشند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی