حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوشتن متن روی تصویر در واتس اپ مشابه اینستاگرام می‌شود

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک ۳ پلفترم محبوب Meta هستند. اشتراکات بین این پلتفرم‌ها واقعا زیاد است و هر روز زیادتر هم می‌شود. در همین راستا به تازگی شنیدیم که نوشتن متن روی تصویر در واتس اپ مشابه اینستاگرام می‌شود.

نوشتن متن روی تصویر در واتس اپ

به تازگی گزارش می‌شود که جدیدترین نسخه بتا واتس اپ با ورژن 2.23.7.17 شامل یک تجربه ویرایشگر متن جدید است که هنگام نوشتن متن روی تصویر فعال می‌شود. این نوشتن متن روی تصویر می‌تواند هنگام ارسال کردن یک تصویر برای مخاطب شما یا به‌روزکردن وضعیت (Status) مشاهده شود و دقیقا مشابه حالت پست کردن استوری در اینستاگرام است. تصویر زیر را ببینید:

با این آپدیت واتس‌اپ اکنون حداقل ۷ فونت متنوع از جمله Calistoga، Courier Prime، Damion، Exo 2 و Morning Breeze را ارائه می‌کند. برخی از فونت‌های موجود شباهت بصری با نمونه‌های موجود در اینستاگرام دارند.

برای کمک به بهتر دیده شدن متن روی تصاویر خاص، جدیدترین نسخه بتا واتس اپ امکان تغییر رنگ پس‌زمینه متن را نیز فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید از این گزینه برای افکت‌های هنری استفاده کنید، مانند زمانی که می‌خواهید متنی را از بقیه متمایز کنید. همچنین در این نسخه تنظیمات تراز متن هم ارائه می‌شود.

به نظر می‌رسد تجربه ویرایشگر متن جدید طی چند مرحله برای کاربران واتس‌اپ بتا عرضه می‌شود. این قابلیت هنوز نهایی نشده و با عرضه عمومی آن فاصله داریم.

نظر شما چیست؟ این قابلیت نوشتن متن روی تصویر در واتس اپ برای شما کاربردی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)