حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور گیمینگ جدید MSI با رفرش ریت ۳۸۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار، مانیتور

کمپانی MSI مانیتور گیمینگ جدید خود را با نام G253PF معرفی کرده است. این محصول دارای صفحه نمایش ۲۴.۵ اینچی با پنل Rapid IPS است که رفرش ریت بی سابقه ۳۸۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. مانیتور گیمینگ MSI زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه ای دارد؛ و این تأخیر بسیار کم، مانیتور G253PF را به محصولی جذاب برای گیمر ها تبدیل می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این مانیتور گیمینگ ام اس آی بیندازیم.

مانیتور گیمینگ جدید MSI رزولوشن FullHD دارد

پنل Rapid IPS به کار گرفته شده در مانیتور گیمینگ جدید MSI با برخورداری از فناوری anti-flicker و کنترل نور آبی، باعث می‌شود که کاربران بتوانند بدون خستگی مدت طولانی به این نمایشگر نگاه کنند. این پنل توسط TUV نیز تأیید شده است. مانیتور گیمینگ G253PF زاویه دید ۱۷۸ درجه ای و رزولوشن FullHD (همان ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) دارد. وضوح صفحه نمایش این محصول، ممکن است به اندازه رقبا نباشد؛ اما رفرش ریت فوق العاده بالا و زمان پاسخگویی پایین، این کمبود را جبران خواهد کرد.

مانیتور گیمینگ جدید ام اس آی

پنل مانیتور گیمینگ ام اس آی دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ بوده و توانایی نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد. این مانیتور می‌تواند حداکثر روشنایی ۳۲۰-۴۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار دهد. همان طور که Gizmochina اشاره کرده است، اگر از پورت HDMI 2.0b برای اتصال به این مانیتور گیمینگ استفاده کنید، حداکثر تا ۲۴۰ هرتز نرخ به روز رسانی صفحه را در اختیار خواهید داشت.

مانیتور گیمینگ جدید ام اس آی

اما اگر علاقه مند به استفاده از رفرش ریت ۳۸۰ هرتزی این محصول هستید باید به سراغ استفاده از اتصال DisplayPort 1.4 بروید. MSI هنوز اطلاعاتی را درباره قیمت G253PF فاش نکرده است، اما با فناوری و ویژگی های پیشرفته خود، احتمالاً گیمرهایی را جذب می‌کند که بالاترین سطح سرعت و عملکرد را از مانیتور خود می‌خواهند.

مانیتور MSI با نمایشگر Mini-LED و رفرش ریت ٣٠٠ هرتزی برای اولین بار معرفی شد

نظر شما درباره مانیتور گیمینگ جدید ام اس آی چیست؟ این محصول با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی