حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور MSI با نمایشگر Mini-LED و رفرش ریت ٣٠٠ هرتزی برای اولین بار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار، مانیتور

برند MSI را بسیاری از ما می‌شناسیم. این کمپانی، بیشتر اهداف خود را معطوف به ارائه محصولات گیمینگ، از جمله لپ تاپ‌ها و مانیتورهای گیمینگ کرده است. جدیدترین مانیتور MSI امروز معرفی شده است. این مانیتور، دارای نمایشگر Mini-LED است که برای اولین بار، دارای رفرش ریت ٣٠٠ هرتزی می‌باشد.

مشخصات فنی و قیمت مانیتور جدید MSI

یکی از محصولات شاخص کمپانی MSI، لپ تاپ Creator 15 A11U است.

 

لپ تاپ MSI Creator 15 A11 U با نمایشگر OLED و وضوح 4K معرفی شد

 

به گفته Gizmochina، کمپانی MSI امروز از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود برای نسل جدید محصولاتش رونمایی کرد. نام دقیق این مانیتور، 271Q Mini LED است. این محصول جدید از MSI، دارای ویژگی‌هایی از جمله G-Sync Ultimate NVIDIA با توانایی کنترل نور پس زمینه با LEDهای کوچک است. همچنین رفرش ریت نمایشگر این مانیتور گیمینگ، به ٣٠٠ هرتز رسیده است.

به گفته MSI، نمایشگر این مانیتور بیشتر مناسب بازی‌های رقابتی و ورزشی، مانند ورزش الکترونیکی (بازی‌های فوتبالی یا مسابقه‌ای) است. این مانیتور جدید ام‌اس‌آی دارای پنل نمایشگر از نوع Mini-LED بوده که وضوح آن، به WQHD می‌رسد. نمایشگر این مانیتور، نسبت تصویر ١۶:٩ را داراست. اما این تمام ماجرا نیست.

مانیتور تازه وارد ام‌اس‌آی مجهز به فناوری پاسخگویی سریع با تأخیر تنها ١ میلی ثانیه است که رقم فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. شایان ذکر است که این محصول MSI از ٩٧ درصد گستره رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر مانیتور جدید ام‌اس‌آی از استاندارد HDR نیز برای نمایش پویای رنگ‌ها بهره می‌برد.

مانیتور گیمینگ جدید MSI

به طور خلاصه، وجود رفرش ریت ٣٠٠ هرتزی با قابلیت‌های تطبیق پذیری جدید، نسبت تصویر گسترده و مناسب گیمر‌های حرفه‌ای و پنلی با کیفیت، فاکتورهایی هستند که می‌توانند سبب جذابیت هرچه بیشتر مانیتور 271Q Mini LED شوند. توجه داشته باشید که این مانیتور، تنها مخصوص گیمرها نیست. اما به دلیل بهینه سازی آن برای انجام بازی‌ها، پیشنهاد می‌شود که در صورت استفاده‌ای در این حیطه به تهیه این مانیتور فکر کنید. در کل، کیفیت ارائه شده توسط این محصول در سطح پرچمداران است.

در بخش قیمت و زمان عرضه، هنوز هیچ صحبت رسمی از سوی MSI مطرح نشده است. به نظر می‌رسد که ما باید بیشتر از این‌ها منتظر باشیم تا این کمپانی بالأخره جزئیات رسمی را از مانیتور گیمینگ جدیدش به اشتراک بگذارد. اما هرچه که باشد، این محصول به هیچ وجه قرار نیست از برچسب قیمتی اقتصادی بهره مند باشد!

نظر شما در مورد مانیتور جدید MSI چیست؟ کدام ویژگی این مانیتور بیشتر از هر چیزی توجه‌ شما را به خودش جلب کرد؟ فکر می‌کنید که قیمت این دستگاه در چه بازه‌ای باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️