حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت چت صوتی گروهی به زودی به واتس‌اپ اضافه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس‌اپ به شکل منسجم و متمرکز در حال بهبود است. هر چند خیلی از قابلیت‌های جدید آن کپی‌برداری از تلگرام یا دیگر پلتفرم‌هاست اما در نهایت این مسئله به نفع کاربر تمام می‌شود. به تازگی می‌شنویم که قابلیت چت صوتی گروهی به زودی به واتس‌اپ اضافه خواهد شد. قابلیتی که این بار خیلی شبیه به یک کپی از دیسکورد به نظر می‌رسد.

چت صوتی گروهی واتس‌اپ

تماس صوتی Whatsapp از زمان معرفی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. از نظر تجربه کاربری و حتی رابط کاربری، این قابلیت همان تماس تلفنی معمولی را تقلید می‌کند و گزینه‌های معمولی را که در طول تماس نیاز دارید ارائه می‌دهد.

به تازگی قابلیتی ثبت شده که نشان می‌دهد، شاید واتس‌اپ یک ویژگی بزرگ برای قابلیت‌های تماس صوتی خود و به ویژه برای گروه‌ها، برنامه ریزی کرده باشد. اسم این قابلیت “چت صوتی” بوده و بسیار شبیه به چت صوتی Discord دیده می‌شود.

در نسخه بتای WhatsApp 2.23.7.12 قابلیت جدیدی برای تماس‌های صوتی رصد شده است. یک لوگو به شکل موج جایگزین دکمه تماس معمول در منوی بالای صفحه مکالمات می شود.

با ضربه‌زدن روی آن ۲ گزینه دارید که به شما امکان می‌دهد بین باز کردن چت صوتی و تماس گروهی انتخاب کنید. هر چند این قابلیت هنوز در دسترس نیست اما بخشی از ظاهر رابط کاربری آن را در تصویر بالا می‌بینید.

هنگامی که در یک چت صوتی هستید، نوار بالایی بزرگ می‌شود تا فضایی برای دکمه پایان تماس در بالای صفحه وجود داشته باشد. ما فرض می‌کنیم در نسخه نهایی، گزینه‌های بیشتری در این فضای جدید در بالای صفحه قرار بگیرد.

نامگذاری که واتس اپ انتخاب کرده مطمئناً نشان می‌دهد که این قابلیت مشابه Discord کار خواهد کرد. البته هنوز تا نهایی شدن این قابلیت احتمالا فاصله داریم باید بیشتر صبر کنیم تا خروجی whatsapp را ببینیم.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این قابلیت مفیدی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)