حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو و وان پلاس خروج از بازار اروپا را رسما تکذیب کردند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تجاری

دیروز، شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر اینکه دو کمپانی اوپو و وان پلاس قصد خروج از بازارهای کلیدی اروپا ازجمله بریتانیا، آلمان، هلند و فرانسه را دارند. حال، این دو شرکت پس از گذشت یک روز از انتشار این خبر، با انتشار بیانیه‌ای رسما آن را تکذیب کرده و اعلام کردند برنامه‌های بزرگی برای این بازار در سال 2023 دارند.

تکذیب خروج اوپو و وان پلاس از بازار اروپا

پس از گذشت چندین ساعت از انتشار این خبر، نمایندگان وان پلاس و سپس اوپو به‌سرعت این شایعه را رد کرده و هر دو بیانیه‌های رسمی درباره تعهد شرکت‌های خود به بازارهای اروپایی صادر کردند.

جیمز پترسون، مدیر روابط عمومی جهانی OnePlus، به رسانه‌ها گفت:

«وان پلاس از اروپا و بریتانیا خارج نخواهد شد و فعالیت‌های خود را در بازارهای محلی پایدار نگه می‌دارد. وان پلاس به سرمایه‌گذاری در اروپا و ارائه محصولات و راه‌حل‌های نوآورانه‌تر به کاربران خود ادامه خواهد داد.»

سخنگوی بخش اروپای Oppo نیز بیان کرد که این شرکت برنامه‌های بزرگی برای سال 2023 دارد و به تمام بازارهای اروپایی موجود متعهد است.

«ما در سال 2023 با عرضه موفق چندین محصول در اروپا شروع بسیار خوبی داشتیم و برای بقیه سال نیز مجموعه‌ای از محصولات جدید را داریم. مانند همیشه، Oppo به ارائه محصولات نوآورانه‌تر و بهترین خدمات در کلاس خود برای کاربرانی که به‌دنبال پیشرفت هستند، ادامه خواهد داد.»

تکذیب خروج اوپو و وان پلاس از بازار اروپا

تکذیب خروج اوپو و وان پلاس از بازار اروپا

گفته‌های این دو شرکت تا حدودی گیج‌کننده است، زیرا اوپو به‌جای اعلام تعهدات بلندمدت خود به اروپا، تنها از برنامه‌های خود برای امسال صحبت می‌کند.

وان پلاس اخیراً گوشی پرچمدار OnePlus 11 خود را معرفی کرده است که یک دستگاه مناسب در سطح خود به‌شمار می‌رود. Oppo Find X6 Pro نیز هفته گذشته با “سه دوربین اصلی” معرفی شد، اما بیرون از چین نیز به‌فروش نمی‌رسد و Find N2 Flip را به‌عنوان تنها گوشی هوشمند پرچمدار اوپو در اروپا باقی می‌گذارد.

نظر شما درباره تکذیب خروج اوپو و وان پلاس از بازار اروپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی