حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزودن دندان به عکس نوزادها در گلکسی اس ۲۳ با قابلیت Remaster گالری

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، حتما بخوانید، سامسونگ

هوش مصنوعی و ویرایش تصاویر یکی از موضوعاتی است که سامسونگ این روزها با آن درگیر است. یکی از این موضوعات مورد بحث، قابلیت عکاسی از ماه سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا بود. به تازگی گزارش‌هایی درباره افزودن دندان به عکس نوزادها در گلکسی اس ۲۳ و با قابلیت Remaster گالری اخباری می‌شنویم.

اضافه کردن دندان به عکس نوزادها در گلکسی اس ۲۳

آنطور که گزارش شده، ویژگی Remaster در برنامه گالری Galaxy S23 مسئول این «بهبود» عجیب و غریب است. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، کودک ۷ ماهه بدون دندان (در سمت چپ) پس از بهبود توسط قابلیت Remaster گالری سامسونگ در گلکسی اس ۲۳ به شکل عجیبی مانند تصویر سمت راست، به یک کودک دارای دندان تبدیل می‌شود!

از دیگر تغییرات این عکس می‌توان به صاف‌کردن پوست و تغییر چشم‌ها اشاره کرد، تغییراتی که شاید غیرضروری باشند. توجه داشته باشید که این قابلیت به صورت هوشمند انجام می‌شود و مثلا یک فیلتر از پیش تعیین شده نیست که خروجی آن را روی همه تصاویر یکسان باشد.

البته توجه داشته باشید که تلاش برخی منابع دیگر برای تکرار این موضوع در گلکسی اس ۲۲ و حتی یک دستگاه دیگر گلکسی اس ۲۳ منجر به نتیجه مشابه نشده است.

وب‌سایت سامسونگ درباره قابلیت Remaster گالری سامسونگ ادعا می‌کند که این ابزار بازسازی عکس «سایه‌ها و بازتاب‌ها را به‌طور خودکار حذف می‌کند تا عکس‌های شما عالی به نظر برسد».

اینجا هیچ اشاره ای به استفاده از هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی در این فرآیند وجود ندارد. البته به نظر می رسد زمانی که ابزار Remaster را روشن می کنید، چیزی شبیه به استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اتفاق می افتد.

بین ابهام موجود درباره عکاسی حالت ماه گلکسی اس ۲۳ اولترا و این دندان‌های غیرواقعی در عکس کودک، یک تفاوت اصلی وجود دارد

باید بدانید که قابلیت Remaster به صورت خودکار انجام نمی شود و شما با انتخاب خود از این قابلیت استفاده می‌کنید. در حالت عکاسی از ماه اما گزینه خاصی در دسترس شما نیست. البته می‌توانید گزینه Scene Optimizer را خاموش کنید تا آن اتفاق رخ ندهد اما توصی نمی‌شود.

شما درباره این موضوع چطور فکر می‌کنید؟ اگر به این موضوعات علاقه دارید، مطالب زیر را بخوانید:

عکاسی از ماه سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا واقعا غیرواقعی است؟

بیانیه رسمی سامسونگ پیرامون عکاسی از ماه گلکسی اس 23 اولترا

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)