حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را برای شماری از مدیران رده‌بالای شرکت به نمایش گذاشته است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، واقعیت افزوده (AR)

به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، اپل هفته گذشته هدست واقعیت ترکیبی خود را در سالن استیو جابز برای حدود 100 مدیر برتر این شرکت به نمایش گذاشته است.

نمایش هدست واقعیت ترکیبی اپل به شماری از مدیران این شرکت

در آخرین نسخه از خبرنامه “Power On“، گورمن توضیح داد که “گردهمایی مهم” یک “نقطه‌عطف” پیش از معرفی رسمی هدست برنامه‌ریزی‌شده برای ماه ژوئن است. هدف از این رویداد گردآوری اعضای ارشد کارکنان اپل در اطراف پلتفرم اصلی بعدی این شرکت بوده است.

ظاهراً مدیران ارشد اپل از سال 2018 هر سال نگاهی به این هدست انداخته‌اند، اما این نمایش‌ها نگاه‌های محتاطانه‌ای به پیشرفت پروژه بوده تا نمایش کامل دستگاه. طبق گزارش‌ها اما، آخرین پیش‌نمایش واقع در تئاتر استیو جابز، رویدادی بسیار مهم‌تر بوده است، با نمایش مدل نهایی این هدست.

درحالی‌که پیش‌بینی زمان عرضه این دستگاه در داخل اپل درحال افزایش است، گورمن اضافه کرد که احتمالاً این هدست با چندین مشکل احتمالی راه‌اندازی می‌شود:

«قیمت این دستگاه از حدود 3000 دلار شروع می‌شود، فاقد یک برنامه عمده واضح است، نیاز به یک باتری خارجی دارد که هر چند ساعت یکبار باید تعویض شود و از طرحی استفاده می‌کند که برخی از آزمایش‌کنندگان آن را ناراحت‌کننده می‌دانند. همچنین احتمالاً با محتوای رسانه‌ای محدود عرضه خواهد شد.»

نمایش هدست واقعیت ترکیبی اپل به شماری از مدیران این شرکت

نمایش هدست واقعیت ترکیبی اپل به شماری از مدیران این شرکت

درنتیجه، گفته می‌شود که مدیران اپل «لحنی واقع‌گرایانه در داخل شرکت ایجاد می‌کنند» با این درک که «این یک محصول پرطرفدار نخواهد بود» و احتمالاً مسیری مشابه اپل واچ را دنبال می‌کند.

گورمن معتقد است که نسخه اول دستگاه «در کنار سایر محصولات موجود این شرکت شبیه به یک دستگاه نابالغ به‌نظر خواهد رسید»، اما همچنان «احتمالاً ظرف چند ماه اپل را به رهبر بازار در واقعیت ترکیبی تبدیل خواهد کرد». مدیران انتظار دارند با عرضه مدل‌های بعدی این هدست با قیمت پایین‌تر در آینده، علاقه مصرف‌کنندگان به آن افزایش یابد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی