حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ یک قابلیت دیگر تلگرام را کپی می‌کند: ویدیو مسیج

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

موضوع جدیدی نیست، واتس‌اپ کپی می‌کند! تلاش متا برای حفظ پلفترم‌های پرکاربر خود مانند واتس‌اپ و اینستاگرام شامل مجموعه‌ای از تلاش‌ها برای اضافه‌کردن قابلیت رقبا به این سرویس‌هاست. به تازگی می‌شنویم که واتس‌اپ یک قابلیت دیگر تلگرام را کپی می‌کند و آن قابلیت ویدیو مسیج است.

ویدیو مسیج به واتس اپ می‌آید

گزارش شده که واتس‌اپ اکنون روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد پیام‌های ویدیویی کوتاهی را برای مخاطبین خود ارسال کنند.

با این حال جالب است بدانید که پیام‌های ویدیویی واتس اپ درست مانند تلگرام کار خواهند کرد.

به تازگی گزینه جدیدی در نسخه بتا WhatsApp آیفون رصد شده است. این ویژگی هنوز در دسترس کاربران نیست، حتی کسانی که نسخه بتا را نصب کرده‌اند. این نشان می‌دهد واتس‌اپ همچنان روی آن کار می‌کند. با این حال منبع این خبر توانست آن را روشن کند تا نحوه عملکرد آن را بررسی نماید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، حتی تجربه کاربری و رابط کاربری این قابلیت کاملا مشابه نمونه تلگرامی خود است.

ارسال پیام‌های ویدئویی در واتس‌اپ به آسانی ارسال پیام های صوتی خواهد بود. کاربران می توانند به سادگی روی دکمه‌ای ضربه زده و نگه دارند تا یک ویدیو تا 60 ثانیه ضبط کنند.

پس از ارسال ویدیو، در چت به صورت دایره ای نمایش داده می شود و به صورت خودکار پخش می شود. یکی دیگر از جزئیات جالب این است که این پیام‌های ویدیویی کوتاه، رمزگذاری شده‌اند و نمی‌توان آن‌ها را ذخیره یا ارسال کرد اما اسکرین شات مجاز هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کپی کردن تلگرام توسط واتس اپ چه زمانی پایان یابد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)