حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک رندر عجیب از گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ آن را با ۳ نمایشگر نشان می‌دهد!

نوشته

12 ماه قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

ماجرای گوشی‌های تاشو کوچک سامسونگ با سیر تکاملی جالبی همراه است. یکی از این موارد را می‌توان در نمایشگر بیرونی آن دید. نسل اول و دوم آن یک نمایشگر کوچک مستطیلی داشتند. نسل سوم و چهارم نمایشگر مستطیلی بزرگ ارائه کردند و نسل پنجم می‌خواهد یک نمایشگر مربعی بزرگ و یک نمایشگر مستطیلی کوچک داشته باشد. مجموع این دو نمایشگر با نمایشگر داخلی به ما عدد ۳ را نشان می‌دهد. البته این رندر هنوز توسط مرجع معتبری تایید نشده و باید کمی با شک‌وگمان به آن نگریست.

رندر گلکسی زد فلیپ ۵

دو نمایشگر بیرونی برای گلکسی Z Flip 5 در نظر گرفته شده است؟! - رندر غیررسمی

دو نمایشگر بیرونی برای گلکسی Z Flip 5 در نظر گرفته شده است؟! – رندر غیررسمی

در نمای بسته از طراحی بخش بیرونی Galaxy Z Flip 5 در این رندر می‌توان ۲ نمایشگر با گوشه‌های کاملا گرد را دید. نمایشگر بزرگتر با تقریب خوبی، کاملا مربعی است. اگر خیلی بخواهید دقیق شوید، نسبت تصویر آن ۱:۱.۰۳۸ عنوان می‌شود. اندازه آن در شایعات قبلی ۳.۴ اینچ ذکر شد که اینجا هم همان را می‌بینیم.

با این حال یک نمایشگر کوچک پایین این نمایشگر و در کنار دوربین دوگانه اصلی دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که ابعاد آن چقدر است یا چه کارایی خواهد داشت.

لبه‌های صاف در طراحی احتمالی گلکسی زد فلیپ ۵

لبه‌های صاف در طراحی احتمالی گلکسی زد فلیپ ۵

در این رندر لبه‌های صاف در طراحی گلکسی زد فلیپ ۵ تصور شده است. چنین موضوعی را تقریبا در گلکسی زد فلیپ ۴ هم دیده بودیم. البته به نظر می‌رسد که امسال شیشه پشتی نیز کاملا تخت بوده و برجستگی اندک 2.5D را هم ندارد.

در حالت بسته با اتکا به شایعه نسل جدید لولا اشکی‌طور اینطور تصور شده که وقتی دستگاه بسته است، تقریبا هیچ فاصله‌ای بین دو لبه دستگاه نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی Z Flip 5 با این طراحی ارائه خواهد شد؟ به نظر شما زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

چقد خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)