حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری لمسی جدید در Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 استفاده خواهد شد + ۶ ویژگی دیگر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به تازگی جمع‌بندی شایعاتی که تاکنون درباره گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ می‌دانستیم، توسط یک منبع معتبر انجام شده است. در این جمع بندی آمده که فناوری لمسی جدید در Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 استفاده خواهد شد، تراشه “اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی” برای آن‌ها انتخاب شده و ۵ موضوع دیگر نیز تایید می‌شود.

فناوری لمسی جدید در Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5

مورد اول به طراحی جدید لولا اشکی‌شکل اشاره دارد. این‌که هر دو گوشی تاشو جدید ۲۰۲۳ سامسونگ از فناوری جدید لولا استفاده می‌کنند تا هنگام بسته‌شدن دستگاه دیگر شاهد گپ‌ی بین دو لبه دستگاه نباشیم.

این لولا از گواهی IPX8 پشتیبانی خواهد کرد. این به معنی مقاومت در برابر غوطه‌ور شدن در آب تا عمق ۱.۵ متری و مدت ۳۰ دقیقه است. با این حال در برابر گردوخاک مقاومتی وجود ندارد. این گواهی در ۲ نسل قبلی هم وجود داشت.

گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵

گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵

مورد دوم این است که تقریبا تفاوتی در ابعاد و اندازه گلکسی زد فولد ۴ و زد فولد ۵ وجود ندارد. با این حال به دلیل همان مورد اول و لولا جدید، وقتی دستگاه تاشده باشد ضخامت کلی دستگاه حوالی ۱۳ میلی‌متر است که پیشرفت خوبی است.

مورد سوم به وزن ۲۵۴ گرمی گلکسی زد فولد ۵ اشاره دارد. گلکسی زد فولد ۴ ۲۶۳ گرم بود که این یک کاهش ۹ گرمی را نشان می‌دهد.

مورد چهارم و پنجم به ما می‌گوید نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ چطور خواهند بود. گلکسی Z Fold 5 با همان اندازه نمایشگر بیرونی نسل قبلی ارائه می‌شود که ۶.۲ اینچی بود. گلکسی Z Flip 5 با نمایشگر بیرونی مربعی همراه است که اکثر سطح بیرونی دستگاه را خواهد پوشاند. اندازه این نمایشگر حدود ۳.۴ اینچ است.

مورد ششم به کاهش حاشیه نمایشگر تاشو گلکسی Z Flip 5 دلالت دارد. با توجه به حاشیه برجسته و نسبتا زیاد نسل‌های قبلی، این موضوع می‌تواند قابل توجه باشد. با این حال مشخص نشده که چقدر کمتر خواهد بود.

مورد هفتم به فناوری لمسی جدید اشاره دارد. متاسفانه هیچ جزئیاتی درباره آن وجود دارد.

در نهایت توییت دیگری به استفاده از همان تراشه سری گلکسی اس ۲۳ برای سری گلکسی زد ۵ اشاره دارد. تراشه اختصاصی Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy که فرکانس بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عادی دارد، برای گوشی‌های تاشو این برند استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی‌های جدید پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)