حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری احتمالی گلکسی واچ 6 سامسونگ فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

به‌تازگی گواهینامه مربوط به ظرفیت باتری برای دو مدل گلکسی واچ 6 سامسونگ فهرست شده است. انتظار می‌رود که سری گلکسی واچ 6 با شباهت بسیار به سری Galaxy Watch 4 در پاییز امسال در دو اندازه و دو سبک عرضه شود.

ظرفیت باتری احتمالی گلکسی واچ 6 سامسونگ

سامسونگ آنچه را که احتمالاً سری گلکسی واچ 6 نامیده می‌شود، بدون درنظرگرفتن مدل‌های LTE تأیید کرده است. همان‌طور که اطلاعات جدید نشان می‌دهد، گواهینامه‌های جدید ظرفیت باتری چهار مدل گلکسی واچ 6 فهرست شده است، اگرچه گلکسی واچ 6 استاندارد قبلاً نیز دیده شده بود. اتفاقاً، GalaxyClub در اوایل این ماه یک گواهی معادل برای نسخه LTE Galaxy Watch 5 کشف کرد که با شماره مدل SM-R935x آن مشخص شده است.

اکنون SamMobile سری Galaxy Watch 6 را در چین پیدا کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سامسونگ قصد دارد مدل‌ها و ظرفیت باتری‌های زیر را ارائه دهد:

گلکسی واچ 6 40 میلی‌متری: 300 میلی‌آمپرساعتی

گلکسی واچ 6 44 میلی‌متری: 425 میلی‌آمپرساعتی

گلکسی واچ 6 کلاسیک 44 میلی‌متری: 300 میلی‌آمپرساعتی

گلکسی واچ 6 کلاسیک 46 میلی‌متری: 425 میلی‌آمپرساعتی

ظرفیت باتری احتمالی گلکسی واچ 6

ظرفیت باتری احتمالی گلکسی واچ 6

برای مرجع، گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای 5.6 درصد باتری بزرگتر از گلکسی واچ 5 کوچک‌تر خواهد بود. درحال‌حاضر، مشخص نیست که آیا سامسونگ یک جانشین گلکسی واچ 5 پرو را نیز به‌فروش خواهد رساند که حاشیه چرخان فیزیکی کلاسیک در آن حذف شده است یا خیر. بااین‌حال، سامسونگ یک باتری بسیار بزرگ‌تر 590 میلی‌آمپرساعتی را درنظرگرفت که در آزمایش‌ها، دو روز دوام باتری را ارائه می‌داد.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه سری Galaxy Watch 6 مشخص نشده است. اگر سامسونگ همان برنامه سال‌های گذشته را دنبال می‌کند، انتظار می‌رود که گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در ماه آگوست و طی یک رویداد رونمایی حضوری و پخش زنده، وارد بازار شوند. احتمالاً سامسونگ سری گلکسی Z را نیز به‌طور همزمان معرفی خواهد کرد که انتظار می‌رود از گلکسی Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 تشکیل شود.

نظر شما درباره ظرفیت باتری Galaxy Watch 6 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی