حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمدید مهلت انتخاب خودرو طرح فروش یکپارچه : حداقل تا دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اگر برای خرید خودرو از طرح فروش خودرو بدون قرعه کشی اقدام کرده‌اید، حساب وکالتی ایجاد کرده و ۱۰۰ میلیون تومان را در آن بلوک کرده‌اید و حالا می‌خواهید مدل خودرو خود را انتخاب کنید و نمی‌شود، نگران نباشید. وزارت سمت از تمدید مهلت انتخاب خودرو طرح فروش یکپارچه، حداقل تا دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ خبر می‌دهد. این عبارت “حداقل تا …” شاید به معنی تمدید طولانی‌مدت‌تر هم باشد اما چیزی قطعی نیست.

تمدید مهلت انتخاب خودرو طرح فروش یکپارچه

طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو یا آن چیزی که وزارت صمت به آن “طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی” می‌گوید، همچنان متکی به فعال “قرعه‌کشی” است. پس این‌که بگوییم وزارت صمت توانست قرعه‌کشی را از طرح فروش خودرو حذف کند کاملا اشتباه است. در حقیقت آن‌ها محل قرعه‌کشی را از جایی به جای دیگر منتقل کرده‌اند.

در حال حاضر مرحله دوم این “فرآیند” در حال انجام است که شامل مرحله انتخاب خودرو طرح فروش بدون قرعه ‌کشی می‌شود. به دلیل جمعیت زیاد متقاضیان، سایت فروش خودرو بدون قرعه‌کشی توان پاسخگویی ندارد. به همین دلیل بازه زمانی ۲۶ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای آن کافی نبود.

لاماری و دیگنیتی - دو خودرو حاضر در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی یا مونتاژ داحل

لاماری و دیگنیتی – دو خودرو حاضر در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی یا مونتاژ داحل

سخنگوی وزارت صمت گفت:

زمان ثبت‌نام در سامانه برای خرید خودروهای داخلی حداقل یک روز، یعنی تا ۲۹ اسفند تمدید شد.

وی در ادامه اضافه کرد:

از کسانی که مراجعه کردند و نتوانستند ثبت‌نام کنند، عذرخواهی می‌کنم‌. قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام باشد.

متقاضیان با ورود به وب سایت “esalecar.ir” می‌توانند نسبت به ثبت نام خودرو مورد نظر اقدام کنند.

با توجه به این تعهد که “قول می‌دهیم تا نفر آخری که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی دارد زمان برای ثبت نام باشد.” پس احتمالا اگر تا دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ هم تمام متقاضیان تایید شده نتوانند یک خودرو انتخاب کنند، باید این مهلت تمدید شود. با این حال هنوز چیزی قطعی نیست و اگر خبر اعلام شود، همینجا به شما اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

اگر مایل هستید بدانید چه خودروهایی برای انتخاب موجود هستند، می‌توانید لیست خودروهای طرح فروش بدون قرعه‌کشی را اینجا ببینید:

مدل خودروهای داخلی طرح فروش بدون قرعه کشی مشخص شد (لیست آپدیت شد)

شما در این طرح شرکت کرده اید؟ توانستید مدل خودروی خود را انتخاب کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)