حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تشخیص استفاده از نمایشگر OLED سامسونگ در گوشی ازطریق وب‌سایت جدید این شرکت ممکن شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ دیسپلی اخیرا وب‌سایت جدیدی را منتشر کرده است تا به همه کمک کند تشخیص دهند آیا گوشی هوشمندشان از فناوری نمایشگر OLED سامسونگ برخوردار است یا خیر. این وب‌سایت OLED Finder نام دارد و شامل دستگاه‌های ساخته‌شده توسط Samsung Electronics و برندهای دیگر مانند Asus ،Oppo ،Xiaomi ،Vivo ،Realme ،OnePlus و Meizu است.

تشخیص استفاده از نمایشگر OLED سامسونگ در گوشی هوشمند

OLED Finder در مراحل بتا است و درحال‌حاضر موتور جستجوی آن به 700 مدل گوشی هوشمند از هشت برند مختلف محدود شده است. بااین‌حال، Samsung Display می‌گوید که می‌خواهد قابلیت‌های وب‌سایت جدید OLED Finder را گسترش دهد تا به کاربران کمک کند تشخیص دهند که آیا لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های آنان به پنل‌های OLED ساخت سامسونگ مجهز هستند یا خیر.

برای دسترسی به وب‌سایت می‌توانید مستقیماً از OLED Finder دیدن کنید، اما به‌خاطر داشته باشید که این وب‌سایت در مراحل بتا است، بنابراین ممکن است با مشکلات جزئی مواجه شوید. از زمان نگارش این مقاله، به‌نظر نمی‌رسد که جستجوی سایر برندها در قسمت «Other» ممکن باشد. بنابراین اگر می‌خواهید بفهمید که آیا آیفونتان دارای صفحه‌نمایش OLED سامسونگ است یا خیر، ممکن است از درحال‌حاضر قادر به تشخیص آن نباشید. اما ما مطمئن هستیم که سامسونگ این مشکلات را برطرف کرده و Finder را به‌موقع بهبود خواهد بخشید.

تشخیص استفاده از نمایشگر OLED سامسونگ در گوشی هوشمند

تشخیص استفاده از نمایشگر OLED سامسونگ در گوشی هوشمند

سامسونگ دیسپلی می‌گوید 70 درصد گوشی‌های هوشمندی که از پنل‌های OLED بهره می‌برند، از فناوری‌های سامسونگ استفاده می‌کنند. این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده OLED در جهان است که 70 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، اما تنها تولیدکننده پنل OLED نیست. بنابراین هدف وب‌سایت OLED Finder «ارائه اطلاعات دقیق‌تر به مشتریانی است که به‌دنبال محصولات برتر OLED سامسونگ هستند».

این یک ایده هوشمندانه است. OLED Finder می‌تواند ابزار بسیار مفیدی برای خریداران احتمالی گوشی‌های هوشمند باشد و هنگامی‌که تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها نیز اضافه شوند، این وب‌سایت مفیدتر خواهد بود. سامسونگ تاکنون مشخص نکرده که دقیقاً چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، اما با توجه به محبوب‌تر شدن لپ‌تاپ‌های OLED و علاقه‌مندی بیشتر تولیدکنندگان اندرویدی به تبلت‌ها، این قابلیت‌های توسعه‌یافته OLED Finder در آینده مورداستقبال قرار خواهند گرفت.

نظر شما درباره تشخیص استفاده از نمایشگر OLED سامسونگ در گوشی‌های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی