حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری Razr+ 2023 موتورولا حتی کمتر از نسل قبل خواهد بود!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

با پیوستن اوپو به بازار جهانی گوشی های هوشمند تاشو، رقابت در این بخش تشدید خواهد شد. در کنار سامسونگ، موتورولا نیز فروش خوبی را در بازار تلفن های هوشمند تاشو تجربه کرده است. گفته می‌شود که موتورولا در حال آماده سازی دستگاه تاشو جدیدی است؛ که در اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود. هم اکنون فاش شده است که ظرفیت باتری Razr+ 2023 حتی کمتر از نسل قبل خواهد بود.

موتورولا Razr+ 2023 باتری ۲,۸۵۰ میلی آمپری خواهد داشت!

تاکنون فکر می‌کردیم که موتورولا روند نامگذاری قبلی خود را ادامه دهد و دستگاه تاشو آینده این شرکت «Razr 2023» نام داشته باشد. ظاهراً اما اینطور نخواهد بود! گفته می‌شود که تلفن هوشمند آینده تاشو آینده این شرکت، «موتورولا Razr+ 2023» نام خواهد داشت. اما چرا موتورولا به سراغ پسوند پلاس رفته است؟ در حال حاضر نمی‌توانیم با قطعیت جواب این سوال را بدهیم. اما احتمالا این پسوند پلاس ربطی با صفحه نمایش بزرگ بیرونی گوشی هوشمند تاشو آینده موتورولا خواهد داشت. انتظار می‌رود که ریزر پلاس ۲۰۲۳ بزرگترین صفحه نمایش خارجی (در بین گوشی های تاشو به سبک Flip) را داشته باشد.

صفحه نمایش بیرونی ریزر پلاس ۲۰۲۳ بسیار بزرگ است

اکنون اما به بخش بد گزارشات می‌رسیم. ریزر ۲۰۲۲ باتری پرظرفیتی ندارد. حجم باتری این تلفن هوشمند ۳,۵۰۰ میلی آمپر است. هم اکنون ادعا می‌شود که ظرفیت باتری موتورولا Razr+ 2023 حتی از نسل قبلی خود نیز کمتر خواهد بود. احتمالا تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا دارای باتری باظرفیت ۲,۸۵۰ میلی آمپر خواهد بود. این حجم، در مقایسه با باتری ۳,۷۰۰ میلی آمپری گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ خنده دار به نظر می‌رسد. Find N2 Flip نیز دارای باتری پرظرفیت ۴,۳۰۰ میلی آمپری است. در واقع ظرفیت باتری ریزر پلاس ۲۰۲۳ آنقدر ناامید کننده است که ما امیدواریم اطلاعات فاش شده در این مورد غلط باشد!

البته ممکن است ظرفیت ۲,۸۵۰ میلی آمپری ذکر شده، تنها مربوط به یکی از سلول های باتری Razr Plus 2023 باشد. احتمالا نیمه دوم این باتری، در سمت دیگر ریزر پلاس ۲۰۲۳ قرار خواهد گرفت. همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، استفاده از این باتری دو تکه تنها یک فرضیه است. پس با توجه به اطلاعاتی که تا کنون داریم، ظرفیت باتری موتورولا Razr+ 2023 معادل ۲,۸۵۰ میلی آمپر است و نه بیشتر. ظاهراً این تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا با شماره مدل XT2321 در دست توسعه قرار دارد؛ و از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو موتورولا Moto Razr 2022 با نمایشگر ۱۴۴ و Snapdragon 8+ Gen 1 رسما رونمایی شد

 

نظر شما چیست؟ آیا واقعا موتورولا از چنین باتری کم حجمی در گوشی تاشو آینده خود استفاده خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی