حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی WATCH Ultimate با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای درکنار سری P60 معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

هواوی اخیراً با انتشار یک پوستر اعلام کرده است که قصد دارد از مدل جدید ساعت هوشمند خود با نام WATCH Ultimate در رویداد معرفی محصولات آتی این شرکت در تاریخ 23 مارس/3فروردین رونمایی کند. Huawei WATCH Ultimate سری جدیدی از ساعت‌های هوشمند هواوی است که با پشتیبانی از ویژگی ارتباط ماهواره‌ای به‌صورت مستقل، نقطه عطف دیگری را برای این برند به‌ارمغان می‌آورد. در مراسم رونمایی از این محصول شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند سری هواوی P60 و گوشی تاشو Mate X3 نیز خواهیم بود.

ساعت هوشمند هواوی WATCH Ultimate

WATCH Ultimate درواقع یک ساعت هوشمند پرچمدار از برند چینی است. این مدل پس از عرضه می‌شود که هواوی بر مشکلات فنی غلبه کرده که منجر به اجرای موفقیت‌آمیز برنامه Piercing up to the Sky در این ساعت هوشمند شده است. این برنامه امکان ارتباط ماهواره‌ای ازطریق ساعت هوشمند را فراهم می‌کند.

به‌گفته‌ی He Gang، مدیر اجرایی Huawei Terminal BG، این ساعت پرچمدار فصل جدیدی را در ارتباطات دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند برای عموم باز خواهد کرد. WATCH Ultimate با ارتقاء قابل‌توجهی همراه است که تجربه حرفه‌ای را چه در سفر کوهستانی و چه در دریا ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند هواوی WATCH Ultimate

ساعت هوشمند هواوی WATCH Ultimate

Huawei WATCH Ultimate طراحی سرسختی داشته و از مقیاس قاب کاملاً کاربردی بهره می‌برد. این ساعت هوشمند با شعار «اکنون شروع کنید»، به‌همراه نقاط اتصال ماهواره‌ای برای پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که این ساعت هوشمند عمر باتری طولانی‌تری داشته باشد تا با چشم‌انداز کاربردی خود همراه شود.

بااین‌حال، Watch Ultimate می‌تواند تنها نوع خاصی از Watch 4 Pro باشد که تنها از ارتباط ماهواره‌ای نسبت‌به این مدل پشتیبانی می‌کند.

هنوز بسیاری از جزئیات Huawei WATCH Ultimate ناشناخته است. درحال‌حاضر اطلاعات قیمت و در دسترس بودن این ساعت هوشمند مشخص نیست. بااین‌حال شمارش معکوس برای رویداد معرفی این محصول در تاریخ 23 مارس آغاز شده است.

نظر شما درباره ساعت هوشمند Huawei WATCH Ultimate چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی