حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای خرید آیفون؛ کدام مدل مناسب من است؟

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در انتخاب گوشی اپل همه ما دچار سردرگمی می‌شویم: کدام مدل مناسب من است؟ به سراغ سری‌های جدید گوشی‌های آیفون برویم یا با قیمتی کمتر، گوشی‌های میان رده را انتخاب کنیم؟ برای جواب دادن به این سوال‌ها، این نوشته را بخوانید. در این راهنمای خرید آیفون، ابتدا مزایای گوشی‌های اپل را برایتان توضیح می‌دهیم؛ سپس به شما می‌گوییم بر اساس نیاز‌هایتان باید کدام مدل آیفون را انتخاب کنید.

دلایل محبوبیت گوشی‌های آیفون را بشناسید

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا استقبال از گوشی‌های آیفون روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت گوشی‌های اپل، کیفیت بالای ساخت و راحتی کار با آن‌ها است. در ادامه‌ این راهنمای خرید آیفون به چند نمونه از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های اپل می‌پردازیم:

  • • سرعت بالاتر: در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی، آیفون‌ها سرعت بالاتری دارند و به‌مرور زمان کند نمی‌شوند؛ چرا که شرکت اپل به‌طور کامل تمرکز خود را روی ارتقاء سرعت سیستم عامل ios گذاشته است.
  • • امنیت اطلاعات: هیچ‌ کدام از ما دوست نداریم اطلاعات گوشی موبایلمان به‌ سرقت برود. یکی از نکات بسیار مهم در نظر سازندگان گوشی‌های اپل «حریم شخصی» و «امنیت اطلاعات» کاربران است.
  • • کیفیت ساخت بالا: در تولید بدنه و چیپست‌های آیفون از ترکیبات سرامیکی ضد خراش و قاب‌های آلومینیومی ضدضربه استفاده شده تا کیفیت بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد.

علاوه‌بر این موارد، استهلاک پایین، رابط کاربری مناسب و کارآمد بودن از دلایل استقبال و خرید آیفون هستند.

اگر به دنبال بهترین دوربین هستید، به سراغ آیفون ۱۴ پرو بروید

یکی از جدیدترین گوشی‌های اپل که در شهریور ۱۴۰۱ معرفی و وارد بازار شد آیفون ۱۴ پرو است که با ویژگی‌های قدرتمند خود طرفداران اپل را شگفت‌زده کرد. استفاده از حفره در پنل جلویی، ارتباط با سیستم ماهواره‌ای و امکان پیش‌بینی تصادف از جمله این قابلیت‌ها هستند.

مجموعه تصویربرداری آیفون ۱۴ پرو از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برای عکاسی در شرایط با نور کم، دو دوربین برای عکاسی ماکرو با زوم سه‌ برابری و یک دوربین سلفی با قابلیت زوم خودکار تشکیل شده است. به‌علاوه قفل صفحه این موبایل با قابلیت تشخیص چهره فیس آی‌دی باز می‌شود.

آيفون ۱۳ پرو مکس؛ بهترین مدل برای کسانی که به باتری اهمیت می‌دهند

برخی از مدل‌های قدیمی آیفون مثل ۲۰۲۲ SE در بخش باتری ضعف بسیاری داشتنند و شارژ آن‌ها بعد ۵ ساعت استفاده، تمام می‌شد؛ اما در مدل آیفون ۱۳ پرومکس این ضعف به‌طور‌کامل برطرف شد. باتری این مدل از نوع لیتیم-یونی است و ۴۳۵۲ میلی‌لیتر‌ آمپر ظرفیت دارد. قابلیت شارژ وایرلس (بدون سیم) نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

نرخ نوسازی نمایشگر ۶.۷ اینچی این موبایل ۱۲۰ هرتز است و در هنگام استفاده در مکان‌های روشن‌تر، این نرخ افزایش می‌یابد. سیستم عامل به‌کاررفته در این موبایل IOS 15 است که همراه با تراشه Bionic کارایی و سرعت پردازش آن را بسیار بالا می‌برد. همه دوربین‌های این مدل هم ۱۲ مگاپیکسلی هستند که باعث اقتصادی‌تر شدن قیمت گوشی آیفون ۱۳ می‌شود.

آیفون ۱۴ پلاس برای افرادی که صفحه نمایش بزرگ دوست دارند

آیفون ۱۴ پلاس برای افرادی مناسب است که دوست دارند نمایشگر موبایلشان بزرگ باشد؛ اما مثل خرید آیفون ۱۴ پرو مکس هزینه کنند. صفحه نمایش آیفون ۱۴ پلاس، ۶.۷ اینچ و از نوع OLED است که تصاویر را با وضوح رنگی بالا نشان می‌دهند و بازی کردن با آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. دوربین‌های این گوشی در نورهای کم هم عکسی با کیفیت بالا ثبت می‌کنند.

دوام باتری آیفون ۱۴ پلاس برای وب‌گردی مداوم، تا ۱۲ ساعت است و این موبایل با وجود رم ۶ گیگابایتی و چیپست A15 Bionic، قدرت پردازش بالایی دارد.

اگر به دنبال آیفون ارزان هستید، iPhone SE را انتخاب کنید

لقب آیفون اس‌ ای «قدرتمند‌ترین گوشی میان رده بازار» است؛ یعنی با انتخاب این مدل بدون پرداخت هزینه گزاف یک آیفون باکیفیت خواهید داشت. مهم‌ترین ویژگی iPhone SE، طراحی ارگونومیک، سبک و مقاوم آن است. وزن این گوشی موبایل ۱۴۸ گرم و کار با آن بسیار آسان است. به‌طوری‌که اگر آن را در یک دست بگیرید، به‌راحتی و با یک انگشت به تمامی نقاط صفحه دسترسی خواهید داشت.

به‌علاوه عملکرد اسپیکر‌های این مدل بسیار خوب است و صدا را در حالت استریو و با کیفیت بالا پخش می‌کند و دوربین اصلی و سلفی آن به‌ترتیب از نوع ۱۲ و ۷ مگاپیکسلی ساخته شده‌اند که تصاویر و ویدیو‌های باکیفیت را ثبت می‌کنند. پس اگر قیمت آيفون‌های رده بالا برای بودجه شما مناسب نیست، به سراغ خرید آیفون SE بروید.

خرید گوشی آیفون را از فروشگاه معتبر آمیتیس تجربه کنید

در این راهنمای خرید آیفون، به سراغ بررسی مدل‌های معروف گوشی‌های اپل رفتیم و آن‌ها را بر اساس مهم‌ترین ویژگی‌شان به شما معرفی کردیم. در هنگام خرید گوشی‌های اپل به سراغ فروشگاه‌های معتبری بروید که محصولات اورجینال اپل را در اختیار شما می‌گذارند. یکی از بهترین فروشگاه‌های محصولات الکترونیک، آمیتیس است.

فروشگاه اینترنتی آمیتیس مرجع جامعی از لپ‌تاپ، گوشی‌ موبایل و لوازم الکترونیک است که محصولات اصل و باکیفیت را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند. پشتیبانی دائمی و قیمت‌های رقابتی همراه با ارائه گارانتی‌ معتبر برای همه محصولات، از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه آمیتیس است. برای دیدن انواع گوشی‌های اپل و برندهای دیگر از وب‌سایت فروشگاه آمیتیس دیدن کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات