حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند ردمی فایر با نمایشگر ۳۲ اینچی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تلویزیون، ردمی

ردمی امروز اولین تلویزیون خود با سیستم عامل Fire OS را در هند معرفی کرد. این تلویزیون هوشمند، ردمی فایر نام دارد. این محصول تنها در یک نسخه ۳۲ اینچی عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

تلویزیون ردمی فایر دارای سیستم عامل Fire OS 7 است

در حقیقت تلویزیون هوشمند ردمی فایر، اولین محصول شیائومی با سیستم عامل Fire OS آمازون نیست. این غول فناوری چینی تا کنون چندین تلویزیون با سیستم عامل Fire را در کشور های اروپایی عرضه کرده است. محصولات عرضه شده در اروپا اما همگی دارای برند «Xiaomi» هستند؛ و در حقیقت ردمی فایر، اولین تلویزیون مجهز به سیستم عامل Fire OS است که با برند ردمی به دست خریداران خواهد رسید. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول جدید Redmi خواهیم پرداخت.

Redmi Fire TV

این تلویزیون دارای یک پنل LCD ۳۲ اینچی با نور پس‌زمینه LED است. نمایشگر این محصول دارای وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. در تلویزیون هوشمند ردمی فایر خبری از رفرش ریت بالا نبوده و شیائومی به همان نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتز اکتفا کرده است. این دستگاه زمان پاسخگویی ۶.۵ میلی ثانیه ای داشته و زاویه دید ۱۷۸ درجه دارد. مانند تمام تلویزیون های شیائومی، Redmi Fire TV نیز دارای موتور «Vivid Picture Engine» است. به نظر می‌رسد که ردمی فایر، با وجود این فناوری، رنگ های زنده تری را به نمایش خواهد گذاشت.

این محصول جدید ردمی اسپیکر های ۲۰ واتی (دو بلندگو ۱۰ واتی) دارد. پشتیبانی از Dolby Audio، DTS-HD، و DTS Virtual: X از دیگر ویژگی های این دستگاه است. تلویزیون ردمی فایر دارای فریم فلزی است اما سایر قسمت‌های بدنه، از جمله پایه‌ها، پلاستیکی هستند. تراشه به کار گرفته شده در این دستگاه ۴ هسته ای است. متاسفانه ردمی به نام این تراشه اشاره ای نکرده؛ چهار هسته ARM Cortex-A35، پردازنده مرکزی این چیپست را تشکیل می‌دهند. Mali G31 MP2 نیز به عنوان پردازشگر گرافیکی این دستگاه در نظر گرفته شده است. تلویزیون هوشمند ردمی فایر دارای ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده و ۱ گیگابایت رم دارد.

Redmi Fire TV

تلویزیون Redmi Fire TV دارای سیستم عامل Fire OS 7 است. این محصول با یک کنترل از راه دور جدید با قابلیت تشخیص فرمان صوتی عرضه می‌شود. این کنترل با آنچه که در محصولات مجهز به سیستم عامل Android TV شیائومی دیدیم متفاوت است. این کنترل جدید شامل کلیدهای مفیدی برای پخش، بی‌صدا کردن، راهنما، برنامه‌ها و دستیار صوتی الکسا است. این محصول دارای WiFi دو بانده، بلوتوث ۵ و درگاه اترنت است. این تلویزیون دارای یک درگاه AV، دو درگاه HDMI، جک ۳.۵ میلی متری صدا و ۲ پورت USB است. در نهایت، ردمی ادعا می‌کند که جعبه این تلویزیون سازگار با محیط زیست خواهد بود.

تلویزیون شیائومی ES70 با نمایشگر ۷۰ اینچی و رزولوشن 4K در چین معرفی شد

تلویزیون جدید Redmi تنها ۱۷۰ دلار قیمت دارد 

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، این تلویزیون هوشمند جدید شیائومی در هند با قیمت ۱۳,۹۹۹ روپیه (معادل ۱۷۰ دلار) عرضه می‌شود. اما خریداران می‌توانند این محصول را به مدت محدودی تنها با پرداخت ۱۵۸ دلار خریداری کنند. برخی نیز می‌توانند با استفاده از تخفیف/کوپن، تلویزیون Redmi Fire TV را تنها با پرداخت ۱۴۶ دلار تهیه کنند!‌. این تلویزیون از ساعت ۱۲ بعد از ظهر ۲۱ مارس (یکم فروردین ماه) برای خرید در دسترس خواهد بود. این محصول از طریق وب‌سایت شیائومی و آمازون عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی