حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توصیه ‌هایی در مورد خرید بلیط ارزان اصفهان

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اصفهان از آن شهرهایی محسوب می شود که در طول سال پذیرای مسافران داخلی و خارجی زیادی است. با توجه به اینکه بسیاری از مسافران به دلیل سهولت و راحتی ترجیح می‌دهند با هواپیما به اصفهان سفر کنند، خرید بلیط ارزان اصفهان دغدغه بسیاری از آن‌ها است. خوشبختانه بلیط ارزان صرفا یک رویا و آرزوی محال نیست و با چند راهکار ساده، می‌توانید با قیمت کمتری بلیط هواپیما بگیرید. در این مطلب قرار است چند ترفند کاربردی برای خرید بلیط هواپیما ارزان اصفهان را در اختیارتان قرار دهیم و به شما بگوییم که چطور با صرف بودجه کمتر می‌توانید به این شهر تاریخی زیبا بروید. اگر در حال برنامه‌ریزی برای مسافرت به نصف جهان هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بلیط‌ هواپیما لحظه آخری و چارتری بخرید

اگر از آن دسته افرادی هستید که کوله‌بار سفرشان همیشه آماده است، می‌توانید منتظر بلیط لحظه آخری بمانید و هزینه‌های سفرتان را تا حد زیادی کاهش دهید. اگر چه ممکن است چند روزی برای گرفتن بلیط منتظر بمانید، اما با توجه به اینکه قیمت این بلیط‌ها گاه تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند، ارزش صبرکردن دارد. بلیط‌های چارتری نیز گزینه مناسبی برای کاهش هزینه‌های خرید بلیط هستند؛ به‌ویژه اگر در فصول کم‌سفر یا به اصطلاح لو سیزن (Low Season) تصمیم به مسافرت گرفته باشید.

پرواز اکونومی بهترین گزینه سفر ارزان

در هر کجای ایران که سکونت داشته باشید، پرواز به اصفهان نهایتا در عرض 3-2 ساعت انجام خواهد شد و مدت زمان زیادی داخل هواپیما نخواهید بود. از این رو، به خدمات چندانی در طول سفر نیاز ندارید و با پروازهای اکونومی هم می‌توانید سفر بی‌غدغه و راحتی را تجربه کنید. پروازهای کلاس اکونومی هزینه کمتری در مقایسه با سایر کلاس‌های پروازی دارند و می‌توانند تا حد زیادی هزینه سفر به اصفهان را کاهش دهند.

بهترین زمان سفر را انتخاب کنید

اگر در فصول های سیزن تصمیم به سفر به اصفهان بگیرید، هزینه بیشتری را هم باید برای مسافرت صرف کنید. در عوض، در صورتی که زمانی به اصفهان بروید که گردشگران کمی در آن فصل به این شهر سفر می‌کنند، به بودجه کمتری برای مسافرت نیاز خواهید. بهار (به‌ویژه ایام نوروز) تعداد گردشگران اصفهان و هزینه سفر به اوج خود می‌رسد و با توجه به کاهش حجم سفرها در زمستان، ارزانترین بلیط اصفهان را در این فصل می‌توانید خریداری کنید.

بلیط رفت و برگشت را همزمان بخرید

اگر تاریخ دقیق سفرتان به اصفهان مشخص است، حتما بلیط رفت و برگشت خود را همزمان خریداری کنید. با این کار تا حدی در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی خواهد شد و بودجه کمتری را برای خرید بلیط اصفهان پرداخت خواهید کرد. توجه داشته باشید که این مسئله تنها مختص اصفهان نیست و به هرکجای ایران و جهان که بخواهید سفر کنید، این کار به شما کمک می‌کند که بلیط خود را با قیمت کمتری بخرید.

از شرکت های معتبر بلیط بگیرید

مراجع معتبری مثل فلای تودی، قیمت‌گذاری منصفانه‌ای برای بلیط هواپیما دارند و خیالتان از بابت اینکه بلیط خود را با صرف هزینه معقولی می‌خرید، راحت خواهد بود. علاوه بر این، در این شرکت‌ها پشتیبانی به صورت 24 ساعته انجام می‌شود و در صورت بروز هر گونه مشکل به‌راحتی می‌توانید آن را رفع کنید. همچنین، خرید بلیط به‌صورت اینترنی ارزانتر از مراجعه حضوری به آژانس‌ها است.

قیمت شرکت ها و ایرلاین ها را مقایسه کنید

در زمان خرید بلیط، نباید اولین گزینه‌ای را که می‌بینید خریداری کنید. شرکت‌های هواپیمایی با توجه به خدماتی که در طول پرواز به مسافران عرضه می‌کنند، بلیط‌های خود را با نرخ‌های متنوعی به فروش می‌رسانند. از این رو، با مقایسه بلیط ایرلاین‌های مختلف، می‌توانید بهترین و ارزانترین گزینه را انتخاب کنید. در اغلب وب سایت‌های فروش بلیط (مثل فلای تودی)، امکان مشاهده بلیط‌ها و مقایسه آن‌ها وجود دارد.

تقویم قیمتی را بررسی کنید

تقویم قیمتی از کاربردی‌ترین ابزارها در زمان خرید بلیط است. در این تقویم، قیمت بلیط‌های 3 روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظر شما نشان داده می‌شود و گاهی با 3-2 روز جابه‌جایی در تاریخ سفر، می‌توانید بلیط‌تان را با قیمت کمتری بخرید و تا حد زیادی در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. همچنین، بسیاری از سایت‌های فروش بلیط، از قابلیت فیلتر قیمت‌ها و مشخصات برخوردار هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بلیطی مطابق با شرایط و اولویت‌های خود تهیه کنید.

فلای تودی، مرجع معتبر خرید بلیط اصفهان

اصفهان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است و هر ساله میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. برای سفر هوایی به اصفهان، حتما لازم نیست که مبالغ هنگفتی را برای خرید بلیط صرف کنید؛ با ترفندهای ساده‌ای که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، می‌توانید بلیط هواپیما اصفهان را با قیمت کمتری بخرید و در هزینه های مسافرت صرفه‌جویی کنید. برای مشاهده پروازهای اصفهان از مبدا مورد نظرتان و خرید بلیط، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه بسیار لذت‌بخشی از سفر به اصفهان را برای شما رقم می‌زند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات