حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر می‌گوید گوشی‌های تاشو جانشین گوشی‌های معمولی نمی‌شوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

گوشی‌های تاشو محصولات جالبی هستند اما چقدر؟ آنقدر که موبایل‌های ساده و سرراست خود را برای آن‌ها کنار بگذاریم؟ پاسخ به این پرسش خیلی سخت نیست، حداقل با محدودیت‌های فیزیکی طراحی فعلی این محصولات باید بگویم که نه. با تمام جذابیت و کاربری‌های خاص آن‌ها اما گوشی موبایل باید سبک باشد و به راحتی درون جیب قرار بگیرد. با وجود اینکه Honor خود محصولات تاشو دارد اما آنر گوشی‌های تاشو جانشین گوشی‌های معمولی نمی‌شوند.

گوشی‌های تاشو کجای صنعت موبایل هستند!؟

جدیدترین گوشی تاشو آنر در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ برای بازار جهانی رونمایی شد. آنر مجیک Vs یک محصول تاشو جذاب است اما این برند معتقد است که دسته‌بندی گوشی‌های تاشو جانشین گوشی‌های ساده نخواهند شد.

تا حدود زیادی این اظهار نظر نمی‌تواند اشتباه باشد. در حقیقت باآینده‌ای که به سمت هدست‌های واقعیت ترکیبی پیش می‌رود، شاید در چشم‌اندازه دنیای فناوری به صورت کلی فرم‌فکتور موبایل به هدست تغییر پیدا کند. در حقیقت هزینه تحقیق‌وتوسعه به سمت یک نوآوری معنادارتر پیش می‌رود که تجربه کسب و تعامل با اطلاعات به صورت بدون دست انجام شود.

با این حال محصولات تاشو تلاش دارند تا نیاز مبتنی بر نمایشگر را در اندازه کوچکتر ارائه کنند. اگر روزی فناوری لولا و باتری به حدی پیشرفت کند که یک گوشی تاشو در ضخامت موبایل معمولی ارائه شود و خیلی سنگین‌تر نباشد، استقبال از آن‌ها بیشتر شود اما فعلا می‌بینیم که برآیند استقبال کاربران پس از ۴ سال از عرضه تجاری این محصولات، اصلا امیدوار کننده نیست.

برنامه ریزی آنر برای بازار اروپا

بازار موبایل اروپا شاید اصلا از نظر تعداد فروش یک بازار جذاب نباشد اما بازار سودده‌تری است. آنر همانند هواوی تلاش دارد تا در بازار اروپا به خوبی نفوذ کند. این شرکت برنامه دایرکردن مرکز تحقیق‌وتوسعه اختصاص اروپا را دارد. همچنین فروشگاه‌های فیزیکی و فروش مشارکتی با اپراتورهای موبایل از دیگر برنامه‌های آن است.

هر چند ورود به بازار امریکا هنوز برای آن چالشی است و باید دید آیا کاری که شرکت مادر سابق‌ش به دلیل تحریم‌ها و محدودیت‌ها نتوانست انجام دهد را می‌تواند به سرانجام رساند یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آنر در این بازار پررقابت شانسی برای بازگشت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)